بطور حتم کسی که از استقلال خواهد رفت نکونام نخواهد بود

کارشناس فوتبال با بیان اینکه اختلاف بین خطیر و نکونام به استقلال ضربه زده است، گفت: یا باید مشکل بین این دو حل شود یا یکی از آنها برود.

به گزارش دبل استار، ایمان عالمی در خصوص شرایط استقلال گفت: استقلال از ابتدای فصل بدلیل مشکلات مالی ، تغییرات مدیریتی و بی‌ثباتی در مدیریت روزهای سختی را سپری می کند و مشخص نیست که این حواشی تا چه زمانی وجود خواهد داشت و چه موقع استقلال رنگ آرامش را خواهد دید.

وی ادامه داد: با تمام مشکلات در استقلال باید از کادر فنی و بازیکنان تشکر کرد که در این شرایط سخت نتایج خوبی کسب کردند و با این بضاعت و ابزاری که در اختیار کادر فنی است همچنان در بالای جدول هستند. استقلال هنوز نتوانسته بازیکنان مد نظر نکونام را جذب کند و این جای تعجب دارد.

بازیکن سابق استقلال ادامه داد: فردی که مدیر عامل می شود باید مشکلات مالی را حل کند، بازیکنان مورد نظر سرمربی را جذب کند، اجازه ندهد حاشیه ها به تیم ضربه بزند و از همه مهمتر همسو و هماهنگ با سرمربی باشد که متاسفانه این فاکتورها هیچکدام در استقلال وجود ندارد. صحبت‌های نکونام بعداز پیروزی برابر استقلال خوزستان نشان داد شرایط بسیار نگران کننده است و باید هرچه زودتر تکلیف مشخص شود.

عالمی در خصوص تاثیر اختلافاتی که بین مدیریت و کادر فنی استقلال وجود دارد گفت: با وضعی که بوجود آمده یا باید مشکل بین این دو حل شود یا باید از بین این دو نفر یکی باشگاه استقلال را ترک کند. بطور حتم کسی که خواهد رفت نکونام نخواهد بود چون با شرایط موجود او می جنگد و موفق هم بوده است اما خطیر جز وعده نتوانسته کاری انجام دهد.

وی با بیان این که مدیریت نباید در مسائل فنی به خصوص جذب بازیکن دخالت کند گفت: در هیچ جای دنیا مدیر عامل بدون اجازه سرمربی بازیکن جذب نمی‌کند و این وظیفه سرمربی است چون او باید در پایان فصل پاسخگو باشد. این اختلاف شدید که حالا کاملا علنی شده باید هر چه زودتر به پایان برسد چون این هواداران و تیم هستند که ضربه می خورند ضمن اینکه هواداران حامی سرسخت نکونام هستند و بشدت از عملکرد خطیر ناراضی هستند و این اتفاقات می تواند زمینه ساز جدایی خطیر از استقلال شود

وی در پاسخ به این سوال که تعطیلی لیگ به سود استقلال خواهد بود یا خیر اظهار داشت: باید هرچه زودتر مشکلات استقلال در جذب بازیکن برطرف شود. باید هرچه زودتر چند بازیکن با کیفیت و با نظر سرمربی جذب شوند ، سهرابیان مصدوم است ، محمدی به شرایط آرمانی نرسیده و استقلال نیاز به تقویت دارد بنابراین باید وقت را تلف نکرد و از این تعطیلی لیگ استفاده کرد چون دربی در پیش است و باید تیم با آمادگی کامل خودرا آماده این دیدار حساس کند.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد تیمها در چهار هفته اول لیگ گفت : با توجه به به قانون جدید تیمها با کیفیت تر بسته شده اند در این چند هفته بازیهای خوبی را دیدیم و اعتقاد دارم کیفیت لیگ امسال نسبت به فصل گذشته بهتر خواهد بود.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال ادامه داد: جابه جایی تیم‌ها در جدول زیاد خواهد بود و بالا و پایین جدول دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد. تراکتور و فولاد بهتر خواهند شد. سپاهان هم در زمین و هم برروی سکوها شرایط فوق‌العاده ایی دارد و در مجموع اعتقاد دارم لیگ امسال با توجه به حضور بازیکنان جوان و پر انگیزه از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10432

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها