نگرانی منطقی استقلالی‌ها از سه امتیاز معیشتی دیگر برای رقیب

دیدار پرسپولیس و گل گهر سیرجان در هفته هفتم آخرین بازی باشگاهی قبل از فیفادی بود که برگزار شد که حواشی در پی داشت.

به گزارش دبل استار، دیدار پرسپولیس و گل گهر سیرجان در هفته هفتم آخرین بازی باشگاهی قبل از فیفادی بود که برگزار شد. این دیدار در نهایت با برد پرسپولیس به پایان رسید، ضمن اینکه گل‌گهر نیز یک گل سالم به ثمر رساند که داور و کمکش آن را در حالی که از خط دروازه گذشته بود، نپذیرفتند.

بردن پرسپولیس با کمک داوران در فوتبال ایران به امری عادی بدل شده و مهم نیست که چه کسی داور و یا کمک داور است، مهم کمک برای بردن به تیمی است که خود را طوفان سرخ آسیا می داند، اما نه تنها در آسیا قهرمانی ندارد، بلکه از ترس باخت پرگل به النصر چمن استادیوم آزادی را شخم زدند و حتی به محوطه جریمه آنها نیز نزدیک نمی شوند.

سرخ پوشان پایتخت بعد از زدن گل ۳ امتیازی آفساید به آلمینیوم اراک و زدن گل آفساید دیگر به ذوب‌آهن این برای سومین بار بود که داور خط با نزدن پرچم و سوت داور وسط به علامت گل باعث شد که با سوختن گل گل‌گهر به پیروزی برسند. بعد از بازی بود که باشگاه استقلال طبق معمول با نگرفتن گل سالم گل گهر و کمک داوری به باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی عکس العمل نشان داد و نوشتند که 《همان همیشگی 》شنبه پنالتی استقلال را نگرفتند و یکشنبه گل سالم گل گهر را نگرفتند تا باز پرسپولیس به ۳ امتیاز معیشتی که از طرف کمک داوران به آنها رسیده شده برسند.

بعد از پایان بازی بود که آرش رضاوند در یک استوری که نشان از ناراحتی شدید او دارد، عکس العمل نشان داد که ” خسته شدیم بسه دیگه”

رضاوند قبل تر هم به گل آفسایدی که پرسپولیس، مقابل ذوب‌آهن به ثمر رسانده بود، در فضای مجازی با عنوان “همه چیز خوبه” به آن واکنش نشان داده بود و بازیکنان استقلال با استوری های کوتاه خود که حرفهای نهفته زیادی در درون خود دارد به همه ارکان فوتبال ایران واکنش نشان می دهند.

رضاوند بخوبی می داند که برای یک برد تیمش باید با چه کسانی بجنگند و فردای آن روز، تیم رقیب از بردش مطمئن است و استقلال و هوادارانش از پیروزی تیم رقیب اگر فوتبالی باشد، ناراحت نمی شوند و نگرانی آنها از بردهای فیک و ناعادلانه است که دیگر با کمک داوران علنی شده و فوتبال ایران را به یک سیرک تبدیل کرده است.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11378

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها