دومین کلین شیت در نحسی هفته های دوم لیگ 

استقلال تهران در ۲۲ دوره ای که از لیگ برتر می گذرد و اکنون که وارد هفته دوم فصل ۲۳ لیگ برتر فوتبال کشورمان شده است، همواره بدترین نتایج را در هفته دوم کسب کرده است.

به گزارش دبل استار، استقلال تهران در ۲۲ دوره ای که از لیگ برتر می گذرد و اکنون که وارد هفته دوم فصل ۲۳ لیگ برتر فوتبال کشورمان شده است، همواره بدترین نتایج را در هفته دوم کسب کرده است.

استقلال در مجموع ۲۲ دوره از لیگ برتر در هفته های دوم، ۱۳ شکست، ۶ پیروزی و ۳ تساوی را کسب کرده بود که با پیروزی مقابل ملوان در هفته دوم این فصل تعداد پیروزی های خود را به عدد ۷ رساند.

استقلال در این ۲۳ فصل در ۳ مرحله موفق به کلین شیت شده است که اولین بار با وحید طالب لو موفق به دو کلین شیت در دو بازی ابتدایی شده است و در دوره های بعدی هم فقط دو بار موفق با انجام این کار شده است.

دومین بار در فصل ۲۱، سید حسین حسینی با ۳ کلین شیت در زمان فرهاد مجیدی و سومین بار هم باز سید حسین در لیگ ۲۳ مقابل صنعت نفت در آبادان و ملوان در تهران این رکورد را به نام خود کرده است.

استقلال در بازی هفته دوم مقابل ملوان بسیار خوش شانس بود که هم از شکست و نحسی هفته دوم فرار کرد و هم با پنالتی که سید حسین حسینی آن را دفع کرد، یک رکورد دیگر به نام استقلال و خود ثبت کرده است.

استقلال در هفته هایی که در دو بازی ابتدایی لیگ موفق به کسب دو پیروزی و دو کلین شیت شده است، در پایان فصل عنوان قهرمانی را بدست آورده است.

استقلال اما این فصل شرایط بسیار سخت و متفاوتی در پیش رو دارد و باید دید که آیا با گذر از نحسی هفته دوم و دومین کلین شیت پیاپی در پایان فصل چه نتیجه ای کسب خواهد کرد و آیا تا پایان فصل جزء مدعیان قهرمانی خواهد ماند یا تیم‌های متمول و پرمهره گوی سبقت را از سایر رقبا در ادامه لیگ خواهند ربود.

بنابراین سیدحسین حسینی با کلین شیتی که در بازی مقابل ملوان بندرانزلی موفق به کسب عنوان آن شد، نام خود را در تاریخ باشگاه استقلال بعنوان تنها دروازه بانی که در دو هفته ابتدایی و دو مرتبه موفق به کسب آن شده است، به ثبت رسانده است.

استقلال از نظر کلین شیت در دو فصل ۱۲و۲۱ با ۲۱ کلین شیت صاحب بیشترین کلین شیت در یک فصل از تاریخ لیگ برتر شده است که این رکورد به مهدی رحمتی و سید حسین حسینی رسیده است.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9993

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها