بلانکو در بازی فردا ما را همراهی نمی‌کند/ سالیان قبل استقلال از مدیریت ضربه خورده است

محمد نوازی مربی استقلال در نشست خبری قبل از بازی مقابل مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش دبل استار، محمد نوازی مربی استقلال در نشست خبری قبل از بازی برابر مس رفسنجان اظهار کرد: به خاطر اینکه نکونام به نشست نیامد عذرخواهی می‌کنم چرا که او جلسه فنی داشت و نتوانست حضور داشته باشد و من به جای ایشان آمدم.

نوازی گفت: درباره بازی فردا نیز باید بگویم که جای خوشحالی دارد که دوباره به لیگ برگشتیم و می‌توانیم بازی‌ها را ادامه بدهیم هرچند که دوباره به تعطیلات می خوریم ولی در کل بازی سختی داریم؛ بیرون از خانه است و فکر می‌کنم برای استقلال و هوادارانش بازی‌های این چنینی حکم فینال را دارد. خیلی دشوار است و ما هم تلاش می کنیم و بچه‌های تیم یکدل هستند که نتیجه بگیرند.

مربی استقلال بیان کرد: تعطیلات لیگ برای همه تیم‌ها اذیت کننده است اما طوری تمرین می کنیم که شرایط تیم برای بازی‌ها ایده آل باشد. بازی فردا هم سه امتیاز دارد. تلاش می کنیم دست پر برگردیم.

وی افزود: درباره کارت بازی بلانکو باید بگویم که او همراه تیم در رفسنجان نیست اما چند وقتی است که با ما تمرین می کند و شرایط قراردادش حل نشده است اما باشگاه درباره این موضوع بیشتر در جریان است. اگر به تیم اضافه شود حتما از او استفاده می‌کنیم. فقط بلانکو با ما اینجا نیست. دستور بازی آرمین سهرابیان را هم باید پزشک تیم تایید کند تا در جمع بازیکنان باشد اما مشکل خاصی ندارد و همه بچه‌ها هستند. ان‌شاءالله بتوانیم بازی خوبی ارائه بدهیم که دست پر برگردیم.

نوازی گفت: درباره شرایط استقلال آقای نکونام خودش در رسانه‌ها صحبت کرده است. بین مدیران و مربیان همیشه این مشکلات است. تیم بزرگی مثل استقلال حاشیه‌اش زیاد است و سالیان قبل از مدیریت ضربه خورده است. این یک دعوای خانوادگی است و دلیلی ندارد که اینقدر کِش بدهیم و به آن بپردازیم. پیش می‌آید و خداراشکر مشکلی هم نیست.

فکر می‌کنم در این چند وقت و در هفته‌های اخیر بچه‌های ما فوق العاده ظاهر شدند. بدون هیچ دریافتی و با وجود مشکلات سنگ‌تمام گذاشتنند. وظیفه باشگاه است به بازیکنانش بپردازد و آن چه که احتیاج دارد را در اختیارشان بگذارد. هیچ مشکلی نداشتیم و تمام تلاش را می‌کنیم که شرمنده هواداران نشویم.

هر بازی شکل خاص و تفکرات خاص خود را دارد. همه بازی‌ها برای ما سخت است و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و سه امتیاز را بگیریم.

درباره تغییر کمک داوران باید بگویم که تصمیم کمیته داوران است و باید از آنها سوال شود. در حیطه کاری من نیست. جابه‌جایی داوران هم خودش یک مشکل است و امیدوارم این مشکلات را به خاطر شرایط لیگ و حساسیت فوتبال کشورمان خوب مدیریت کنند و تصمیم بگیرند و خوب چیدمان داشته باشند که مشکلی پیش نیاید.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11259

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها