حسینی در صدر

آمادگی بالای عقاب استقلال پیش از دربی

حسینی با تجربه بالایی که دارد می‌تواند در دیدار با پرسپولیس به عنوان برگ برنده استقلال به تیمش کمک زیادی کند.

به گزارش دبل استار، یکی از بازیکنانی که در استقلال رشد یافته و سال‌ها در این تیم حضور دارد و با این تیم موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است سید حسین حسینی است دروازه بان با تجربه استقلال حالا به عنوان یکی از ارکان موفقیت این تیم شناخته می‌شود.

حسینی در این فصل با انجام دادن همه دیدارهای استقلال و ثبت ۷ کلین شیت در صدر دروازه‌بانان لیگ برتر قرار دارد او موفق شده است این عنوان را پیش از دربی به نام خود ثبت کند و با روحیه بالا به این بازی برسد.

بدون شک دربی جنگ بازیکنان با تجربه خواهد بود و حسینی با تجربه بالایی که دارد می‌تواند در این دیدار به عنوان برگ برنده استقلال به تیمش کمک زیادی کند.

هرچند که رقیب حسینی نیست در تیم پیروزی کرد خوبی از خود نشان داده است اما او پایین‌تر از دروازه‌بان استقلال قرار دارد و این می‌تواند روحیه حسینی را در این دیدار مهم بالاتر ببرد.

در دربی پیش رو هر چند که استقلال بازیکنان خیلی خوبی در خط دفاع در اختیار دارد و هر کدام از آن ها یک سر و گردن از بازیکنان حریف بالاتر هستند اما بدون شک حسینی به عنوان آخرین نفر درون قفس توری می تواند استقلال را از خطرات زیادی محفوظ نگه دارد.

عقاب آبی ها حالا در اوج آمادگی قرار دارد و با توانایی های که دارد می تواند بازیکنان دیگر را به آرامش برساند و آن ها را برای جدال حساس با رقیب سنتی آماده کند.

امیدواریم سید استقلالی پنجشنبه بتواند بهترین بازی را از خود به نمایش بگذارد، کاپیتان تیم می تواند استقلال را به بهترین شکل تیم را در درون زمین مدیریت کند و تمام حواشی را جمع و جور کند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12856

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها