باز هم دربی، باز هم هاشمی‌نسب‌؛

حضور شماره ٢٠ استقلال پس از ٢٠ سال در زمین فوتبال

حضور مهدی هاشمی نسب در ورزشگاه آزادی به عنوان مربی استقلال مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

به گزارش دبل استار، کمتر از چند دقیقه دیگر دیدار رفت فصل بیست و سوم دو تیم استقلال و پرسپولیس آغاز خواهد شد و تیم‌ها خود را آماده این دیدار کرده‌اند.

در حاشیه برگزاری دربی پایتخت پس از اینکه تیم‌ها وارد ورزشگاه آزادی شدند، دقایقی پیش از شروع بازی دربی، بازیکنان وارد زمین شدند تا به تمرین بپردازند. ناگفته نماند که در بدو ورود تیم‌ها به ورزشگاه با باران بطری‌های آب معدنی روبرو شدند که این نشان از پر حادثه بودن دربی پایتخت است.

زمانی که بازیکنان استقلال به زمین آمدند تا تمرین کنند، دستیاران جواد نکونام وارد زمین شدند و در این بین مهدی هاشمی‌نسب که در این فصل به جمع کادرفنی استقلال اضافه شده و پس از سالها دوباره به این باشگاه بازگشته مورد تشویق بی‌امان هواداران قرار گرفت که در همان ابتدای کار به سمت سکوهای هواداران استقلال رفت و پاسخ تشویق‌های تماشاگران را داد.

در همین حین که هاشمی‌نسب زمین را طی می‌کرد تا به جایگاه تماشاگران برسد، عکاسان حاضر در ورزشگاه به سمت او رفته و فریم‌های متفاوتی از این لحظه ثبت شد که رضا سعیدی‌پور تصویر زیبایی از ارتباط میان هاشمی‌نسب هواداران را از قاب دوربین خود ثبت کرده است.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12953

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها