ماجدی: تغییرات محسوسی در هیأت فوتبال رخ خواهد داد

رئیس جدید هیئت فوتبال استان تهران در نخستین واکنش خود بعد از انتخابات، گفت: امیدوارم در ۱۸ ماه پیش‌رو،‌ شاهد تغییراتی محسوس در هیئت تهران باشیم.

به گزارش دبل استار،میرشاد ماجدی در اولین واکنش خود بعد از انتخابش به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان تهران در جمع خبرنگاران تاکید کرد: با هماهنگی خوبی که بین اداره کل و فدراسیون فوتبال وجود دارد تغییرات محسوسی در ۱۸ ماه آینده که مسئولیت هیئت را بر دوش دارم، رخ خواهد داد.

وی در جملاتی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در ۲ سال گذشته و در بحث استعدادیابی بالغ بر ۳۰ هزار کودک را در رده‌های سنی مورد ارزیابی قرار دادیم که این در مقابل آمارهای کشورهای اروپایی آماری وحشتناک است. اگر در نیروی انسانی در آسیا و جهان اول و دوم نباشیم سوم هستیم،‌ یکی از پایه‌های اصلی همین تهران است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

ماجدی خاطر نشان کرد: زمانی که ما بازی می‌کردیم در تیم‌های پایه، پنج تا شش بازیکن تهرانی حضور داشتند. به‌عنوان رئیس کمیته جوانان می‌گویم الان در تیم‌های نوجوانان و جوانان به اندازه انگشتان دست هم بازیکن تهرانی نداریم که دلایل آن مشخص است.

ماجدی گفت: قول می‌دهم همانطور که در فدراسیون کار کردم، ۲۴ ساعته در هیئت فوتبال استان تهران کار کنم و همه تلاشمان این خواهد بود که رابطه خوبی با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران داشته باشیم.

رئیس جدید هیئت تهران، بیان کرد: کار من هم، کار تیمی است. به کار تیمی علاقه دارم و باز هم می‌گویم حرف اول را در هیئت فوتبال ما، هیئت رئیسه خواهد زد. از تفکرات و نظرات دوستان استفاده خواهیم کرد چراکه به کار تیمی اعتقاد و علاقه دارم.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11437

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها