بررسی شایعه اعلام سه بر صفر بازی سپاهان – استقلال

به نظر می‌رسد مدیریت باشگاه استقلال در خصوص شکایت از باشگاه سپاهان تصمیم گیرنده خواهد بود.

به گزارش دبل استار، تعیین سقف بودجه باشگاه‌ها یکی از مهمترین قوانین نقل و انتقالاتی فصل جدید بود که توسط کارگروه فدراسیون فوتبال تنظیم و به باشگاه‌ها ابلاغ شد. این مساله برای یکسری تیم‌ها مساله ساز شد و همانطور که می‌دانید اجازه ثبت قرارداد برخی بازیکنان را نداد. در این بین نام سپاهان ابتدا به صورت گمانه زنی و بعد به صورت جدی‌تر بر سر زبان‌ها افتاد. موضوعی که منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال هم به طور تلویحی آن را تایید کرد.

بعد از آن بود که بحث تغییر نتایج سپاهان به خاطر تخطی از قانون سقف بودجه مطرح شد. از آنجا که سپاهان تا به اینجای فصل با تیم‌های تراکتور، ذوب آهن، استقلال و پیکان بازی کرده، شایعاتی تحت عنوان شکایت آبی‌های تهرانی از طلایی پوشان هم به گوش رسید که البته پیگیری‌ها نشان می‌دهد این ادعا فعلا در حد شایعه است.

علی سامره سرپرست تیم استقلال در مصاحبه اخیرش چنین موضوعی را تایید نکرده است. او در مورد این که به خاطر رعایت نشدن سقف قرارداد آیا باشگاه استقلال از سپاهان برای ۳ بر صفر شدن بازی شکایت خواهد کرد یا نه گفته: «اجازه بدهید مدیرعامل باشگاه بررسی کند و اگر قرار است شکایت شود باشگاه انجام دهد. قطعا ناحقی زیادی شده است اما امیدواریم این مشکلات برطرف شود.»

ناگفته نماند که فارغ از شکایت کردن یا نکردن باشگاه استقلال، پیش از این رییس کمیته انضباطی عنوان کرده بود اگر هر باشگاهی از سقف بودجه عبور کند بازی‌هایش ۳ بر صفر می‌شود و حال باید دید این مساله برای چه تیمی عملی خواهد شد.

 

 

منبع خبر : هادی شاه‌مرادی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10314

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها