اشجاری در گفتگو با دبل استار: استقلال می‌تواند از این هم بهتر باشد

حسن اشجاری ارزیابی جالبی از شرایط تیم فوتبال استقلال انجام داد.

استقلال در شرایطی وارد تعطیلات موقت لیگ شده که توانست از چهار هفته ابتدایی لیگ ۹ امتیاز کسب کند و خود را در جمع مدعیان قرار دهد. نتیجه‌ای که شاید کمتر کسی انتظارش را داشت. در همین خصوص حسن اشجاری بازیکن سال‌های نه چندان دور استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار دبل استار گفت:

متاسفانه تیم خوب بسته نشد و اتفاقاتی رخ داد که کمتر کسی انتظار نتیجه گیری داشت اما نکونام و شاگردانش نشان دادند با وجود همه مشکلات انگیزه زیادی برای خوشحال کردن هواداران دارند. در حال حاضر می‌بینیم که زاویه نگاه هواداران و حتی انتظارشان از استقلالِ نکونام نسبت به روزهای قبل از شروع لیگ، تغییر کرده است.

او درباره اینکه اکثر کارشناسان اعتقاد دارند با رفتن قایدی و محبی، استقلال در خط حمله فلج شده، نظرش را اینگونه بیان کرد:

طبیعی است که با رفتن محبی و قایدی در حمله دچار مشکل مشکل شده، اما کادرفنی استقلال با داشته هایش کار می کند و با آن هم نتیجه می گیرد و به دنبال فوتبال نتیجه گراست و طبیعی است که استقلال نتواند آنطور که باب میل هواداران است زیبا بازی کند و این قطعا بخاطر این است که باشگاه استقلال از نظر فنی و تعداد بازیکن در پست های مختلف دستش خالی است و بخاطر همین کمبودها فوتبالی که جواد نکونام مدنظرش است، هنوز ضرباهنگ پایداری از تیم ندیده ایم. با همه اینها شرایط تیم در ساختار دفاعی خوب است. با همه این‌ها معتقدم وضعیت استقلال می‌تواند از این هم بهتر باشد.

این مدافع چپ اسبق که از سپاهان به استقلال آمد، درباره عملکرد تیم اصفهانی گفت:

طبیعی است که سپاهان بخاطر حضور خوبش در فصل نقل‌وانتقالات و جذب نفرات مدنظر و حفظ آقای مورایس مدعی اول قهرمانی است و انتظاری هم جز این از سپاهان نمی‌رود اما سپاهان هم در ساختار دفاعی دچار مشکل می باشد و اگر مقابل تیم هایی که در یک سوم هجومی قوی باشند قرار بگیرد، آسیب پذیر خواهد بود. در دیدار مقابل استقلال هم دیدیم که موقعیت های استقلال بیشتر بود و سپاهان بر روی یک ضربه ایستگاهی به نتیجه رسید. حتی استقلال به خوبی به قلب دفاعی سپاهان نفوذ کرد اما نتوانست از موقعیت هایش استفاده کند.

اشجاری در پایان افزود:

امیدوارم لیگ خوبی داشته باشیم و با حضور پر شور هواداران شاهد برگزاری مسابقات باشیم. امیدوارم استقلال به ساحل آرامش برسد و هواداران از شرایط تیم راضی باشند. مطمئن باشید که این استقلال نتیجه می‌گیرد و در این بین البته رقیبی جدی به نام سپاهان دارد.

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10461

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها