نامجومطلق در گفتگو با دبل استار:

استقلال باید به فکر بازی‌های بزرگ باشد

مجید نامجو مطلق می‌گوید بازی‌های بزرگ تکلیف قهرمانی را مشخص می‌کند.

به گزارش دبل استار، استقلال تهران در حالی برای مصاف با استقلال خوزستان آماده می‌شود که با توجه به شرایط دو تیم به نظر می‌رسد کار چندان راحتی در این بازی نخواهد داشت. در همین خصوص مجید نامجومطلق پیشکسوت استقلال که سابقه بازی و مربیگری برای استقلال را در کارنامه خود دارد و چندی پیش هم در کمیته فنی استقلال مشغول بود در گفت و گو با خبرنگار دبل استار گفت: این تیم ها در واقع تیم‌هایی هستند که نتیجه بازی با آنها از قبل مشخص است و نمی‌توانند حریف جدی برای استقلال باشند. البته همه زیبایی فوتبال به این است که نتیجه اش غیر قابل پیش بینی است و نمی شود آن را حدس زد.

او درباره شرایط تیم جواد نکونام برای قهرمانی این فصل افزود: البته برای تیم های که می‌خواهند قهرمان بشوند این بازی‌ها خیلی تعیین کننده نیست به دلیل اینکه دیگر مدعیان هم راحت از سد همچین تیم‌هایی رد می‌شوند. برای رسیدن به قهرمانی بازی‌هایی مهم و تاثیرگذار است که اصطلاحا شش امتیازی باشد مثل بازی با تیم‌های سپاهان، تراکتور و پرسپولیس.

وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: البته نمی‌خواهم اصلا تیمی را زیر سوال ببرم و منظور اصلی من این است در بازی‌هایی که دو تیم مدعی رو به روی هم قرار می گیرند قهرمان را مشخص می‌کند مثل سال پیش که استقلال هر دوبازی مقابل سپاهان را واگذار کرد و در نهایت دستش از جام کوتاه ماند.

نامجومطلق در پایان برای استقلال آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم جواد نکونام و شاگردانش در این بازی و در ادامه لیگ موفق باشند. قطعا حمایت هواداران تاثیر زیادی در نتیجه گیری تیم خواهد داشت و بهتر است همه جوره از سرمربی و بازیکنان حمایت شود.

 

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10243

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها