فولاد ورژن نکونام هم حریف استقلال نشد

شاگردان جواد نکونام در آستانه دربی موفق به کسب امتیاز از تیمی شدند که در خانه نمایشی سرسختانه دارد.

به گزارش دبل استار، تیم فوتبال استقلال در هفته دوازدهم مهمان فولاد در اهواز بود که این بازی در نهایت به تساوی صفر به صفر انجامید. دیداری که استقلال علی‌رغم حملات مو موقعیت‌های بسیار موفق به گشودن دروازه فولاد نشد.

شکست تیمی مثل فولاد آن هم در اهواز هیچگاه برای حریفان کار آسانی نبوده و در دیدار امشب شاگردان مارتینز و استقلال این موضوع به خوبی قابل درک بود.
از ابتدای بازی استقلالی‌ها هر چه توپ را به محوطه جریمه حریف رساندند توسط مدافعان دفع می‌شد و موقعیت‌ها با بی‌دقتی آبی‌پوشان به هدر می‌رفت و چند مرتبه نیز شوت بازیکنان استقلال با واکنش عالی کنت دروازه‌بان خارجی فولاد مواجه شد تا نقش مهمی در کسب تساوی امشب حریف خوزستانی استقلال داشت.

بازی به نحوی در جریان بود که شاگردان مارتینز دفاع سختی برای استقلال به وجود آورده بودند که آبی‌ها علی‌رغم پر اشتباه بودن، در بازی با خنثی شدن برخ موقعیت‌ها موفق عمل نکردند. این نوع بازی فولاد که با سبک بازی ابتدای لیگ تفاوت دارد، به نوعی یادآور فولاد ورژنِ جواد نکونام بود که در برابر برخی حریفان، در لاک دفاعی فرو رفته و کار را برای تیم مقابل سخت و دشوار می‌کرد و حالا این اتفاق برای نکونام در مقابل تیم سابقش رقم خورد.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12807

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها