آیا پروژه حذف درویش کلید خورده است؟

اتفاقات پشت پرده استعفای یحیی

گل محمدی برای رسیدن به خواسته‌های خودتنها راه را خبر استعفای خود می‌داند.

به گزارش دبل استار، یکی از مهم‌ترین خبرهای که امروز در رسانه‌ها منتشر شد خبر استعفای یحیی گل محمدی سرمربی تیم پیروزی بود که این خبر جنبه‌های مختلفی می‌تواند داشته باشد.

این اتفاق شاید تنها دلیلش شوک به مدیریت و تحت فشار قرار دادن درویش برای انجام دادن کارهایی که گل محمدی می خواهد باشد، بدون شک یحیی گل محمدی برای این که بتواند به خواسته‌های خود برسد تنها راه را خبر استعفای خود می‌داند.

همان طور که چند شب گذشته بیرانوند در مصاحبه خود گفته بود اتفاقاتی در مدیریت پیروزی رخ خواهد داد شاید همین اتفاق زمینه ساز حذف مدیریت تیم قرمز باشد.

این که یک مربی بتواند به این راحتی استعفا بدهد و میز خود را ترک کند آن هم در زمانی که تیم شرایط خوبی دارد و بالاخره با هر ترفندی که شده است چندین سال موفق شده است قهرمان لیگ برتر شود، بدون شک گل محمدی عواقب استعفای خود را می‌داند و به هیچ عنوان در این برهه زمان صندلی خود را ترک نخواهد کرد.

همانطور که دروازه‌بان این تیم در مصاحبه خود با فوتبال برتر اعلام کرد اتفاقات بزرگی در صندلی مدیریت این باشگاه رخ خواهد داد که همین استعفای گل محمدی می تواند زمینه ساز این اتفاق باشد.

اما این که سرمربی یا بازیکن با کارهای خود بتواند برای مدیرعامل یک تیم خط و نشان بکشد یا زمینه اخراج وی را فراهم کند خود جای سوال دارد،اما آنچه مهم است این است که در درون خانواده پیروزی اتفاق مهمی رخ داده است که همین مهم می تواند برای این تیم گران تمام شود.

استعفای گل محمدی بدون شک شایعه‌ای بزرگ برای تحت تاثیر قرار دادن هواداران و جبهه گرفتن آنها علیه مدیرعامل خواهد بود و این اتفاق با هماهنگی میان کادر فنی و بازیکنان رخ داده است آن ها می‌خواهند درویش صندلی مدیریت را ترک کند و برای این کار دست بر روی نقطه ضعف هواداران گذاشته اند.

بدون شک هواداران اجازه نخواهند داد سرمربی که چندین سال در تیم حضور دارد و موفق شده است با این تیم جام‌های زیادی را به دست بیاورد را از دست بدهند و مدیریت باید به خواسته‌های یحیی تن بدهد تا بتواند جایگاه خود را حفظ کند.

حالا باید دید در میان دعوایی که به راه افتاده است چه کسی موفق خواهد شد آیا درویش به خواسته‌ های گل محمدی و بازیکنان تن می‌دهد یا در مقابل پروژه حذف خود کوتاه می‌آید و صندلی مدیریت پیروزی را ترک خواهد کرد‌.

بدون شک آنچه اتفاق می‌افتد استعفا ندادن گل محمدی خواهد بود و او همچنان به عنوان سرمربی در پیروزی به کار خود ادامه خواهد داد زیرا او می‌داند اگر تیم پیروزی را ترک کند تا آخر فصل حق نشستن روی صندلی هیچ تیمی را نخواهد داشت حال باید دید چه اتفاقاتی برای مدیریت و کادر فنی تیم سرخپوش رخ خواهد داد.

 

 

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11480

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها