خشم نکونام از درز اخبار محرمانه 

جواد نکونام عصر چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با ملوان درباره بسیاری از مسائل صحبت کرد.

به گزارش دبل استار، جواد نکونام سرمربی استقلال درباره مصدومیت آرمین سهرابیان مدافع میانی استقلال که در تمرینات پیش از بازی اتفاق افتاده بود و خبرش زودتر در پیج های خبری که نزدیک به بعضی از افراد باشگاه استقلال منتشر شده بود بسیار ناراحت بود و اظهار داشت که اگر خبری درباره تیم و بازیکنان و مصدومیت آنها باشد، خودش آن را اعلام می کند و اگر خبری اعلام نمی کند، حتما به سیستم بازی او بستگی داشته که خبر مصدومیت بازیکن را اعلام نکرده است.

نکونام به درستی و جای دقیقی دست گذاشته است و آن هم درز اخبار محرمانه، کوچک و بزرگ از جمله انتشار قراردادهای بازیکنان و کادر فنی و اخبار محرمانه ای که حتی کسی از آن زیاد خبری نداشته، در باشگاه استقلال که هر ساله این رویه تکرار شده است و مشخص نیست که چه کسی یا کسانی و به چه قصدی این اخبار را منتشر می کنند.

این قضیه اگر کنترل نشود، باعث چند دستگی در باشگاه می‌شود و بعد از آن باعث می‌شود که سیستم و ترکیب تیم زودتر به رسانه ها درز پیدا کند و همین مساله کل کارهای تاکتیکی که سرمربی در عرض یک هفته انجام داده را به باد می دهد.

نکونام آخرین هشدار خود را به موقع به کسانی که اخبار را دانسته یا ندانسته انتشار می دهند، به آن‌ها داد و گفت اگر بعدا در مورد آنها صحبت کرد، ناراحت نشوند و موضع نگیرند که فلانی بر علیه ما صحبت کرده است.

جواد نکونام با سالها تجربه در سطح اول فوتبال اروپا و کشورمان به خوبی این بازیها را بلد است و بنظر به موقع هشدار خود را داد و با اعلام این هشدار به هواداران هم یادآوری کرد که چه کسانی قصد به هم زدن تیم و آرامش آن را دارند.

بنابراین اگر باشگاه بتواند در این زمینه موفق عمل کند، بنظر یک گام بزرگ در راه کمک و همدلی با جواد نکونام و مجموعه فنی تیم استقلال برداشته است و اگر این کار دوباره تکرار شود، یک شکاف بسیار بزرگ بین کادرفنی و افراد نزدیک که اخبار را انتشار می دهند، به وجود خواهد آمد.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9968

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها