حضور بانوان و کمک داور ویدئویی دو اتفاق نیکوی دربی

وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی را در مورد استفاده از VAR در دربی ارائه کرد.

به  گزارش دبل استار، کیومرث هاشمی پیش از دربی ۱۰۲ پایتخت اظهار داشت: واقعا از خانواده بزرگ رسانه تشکر می‌کنم که همیشه یار و یاور ورزش کشور بودند، امروز هم بازی دربی برگزار می‌شود که مورد توجه عموم کشورمان است. ما هم به عنوان یک شهروند به ورزشگاه آمده‌ایم تا این بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببینیم. یک تا دو اتفاق خوب افتاده که باید توسط رسانه‌ها رسانه‌ای شود.

وی افزود: برای اولین بار در دربی از کمک‌داور ویدئویی استفاده می‌کنیم که اتفاق خوبی است. امیدواریم شرایطی فراهم شود تا با همراهی فدراسیون فوتبال و شخص مهدی تاج هرچه سریع‌تر در سایر ورزشگاه‌ها نیز کمک داور ویدئویی داشته باشیم تا عدالت فوتبالی برای سایر باشگاه‌ها نیز انجام شود.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: دومین نکته خوب این است که برای اولین بار حضور بانوان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دربی داریم. امیدواریم هواداران خوب کشورمان به‌ویژه طرفداران آقا که سابقه بیشتری دارند، شرایط خوبی فراهم کنند تا بانوان بتوانند بدون هیچ مشکلی این بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از نزدیک ببینند و لذت ببرند.

هاشمی در واکنش به این سؤال که برای ورود VAR به کشورمان و اجرای عدالت بهتر در فوتبال کشورمان، گفت: اجازه بدهید جزئیات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خود مهدی تاج در زمان مناسب اعلام کند، اما اقدامات خوبی انجام شده است. دولت مردمی است و حرف نمی‌زند بلکه عمل می‌کند. اجازه بدهید در زمان مقرر تاج اتفاقات خوب رخ‌داده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رسانه‌ای کند. امیدواریم این تابو شکسته شده و امیدواریم سریع‌تر اتفاقات خوبی بیفتد.

وی افزود: البته بخشی از این موضوع به ما بازنمی‌گردد، بلکه باید هماهنگی‌های لازم با فیفا انجام شود. شرایط کیفی چمن ورزشگاه آزادی نیز بسیار خوب شده و نگهداری خوبی از آن انجام می‌شود. قبل از آمدن به ورزشگاه نیز همراه تاج به خزانه چمن رفتیم. از زمانی که در راس ورزش کشور حضور پیدا کردم، نیم متر هم خزانه نداشتیم، اما اکنون می‌توانید بروید و ببینید که برابر همین زمین اصلی ورزشگاه خزانه داریم. ان‌شاءالله این چمن همیشه شاد و شاداب باشد و فوتبالی‌ها، تیم‌های ملی، ‌تیم‌ها و بازیکنان ما به بهترین شکل ممکن از این ظرفیت خوب چمن استفاده کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12954

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها