تارو و سوباسای بوشهری (عکس)

در حین دیدار ایران و هنگ کنگ در انتخابی جام جهانی مهدی طارمی و محمد محبی به دنبال زدن قیچی برگردان بودند که به هم برخورد کردند.

به گزارش دبل استار، در دور مقدماتی جام جهانی ٢٠٢۶ تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود به مصاف هنگ کنگ رفت و با نتیجه پُرگل از حریف خود پذیرایی کرد.

در نیمه نخست بازی روی یک صحنه زمانی که توپ به محوطه جریمه هنگ کنگ رسید محمد محبی و مهدی طارمی پشت به دروازه حریف قرار داشتند و هر دو به قصد اجرای حرکت نمایشی قیچی برگردان همزمان به سمت توپ رفتند که با این حرکت گلی تماشایی به ثمر برسانند اما این همزمانی حرکات آنها باعث شد تا هر دو به زمین افتاده و در واقع هیچ یک در اجرای این کار موفق نباشند اما ماجرا لحظه‌ای جالب شد که تصاویر آهسته این صحنه بازپخش شد. صحنه‌ای که برای هر تماشاگری آشنا به نظر می‌رسید.

اتفاقی که محبی و طارمی در این بازی رقم زدند در نوع خود جالب بود و یادآور کارتون فوتبالیست‌ها شد. درست همان صحنه‌ای که سوباسا اوزارا و تارو میساکی بازیکنان تیم شاهین ژاپن، هر دو به توپ ضربه زدند و شاید اولین باری بود که مسابقه فوتبالی را هر چند در دنیایی غیر واقعی میدیدم که زننده گل دو بازیکن بوده است.

حرکت محبی و طارمی به سمت توپ اگرچه ابتدا در کارتون فوتبالیست‌ها مشاهده کرده بودیم اما در دنیای واقعی نیز رخ داده و بارها سوژه رسانه‌های مختلف شده است و این بار بنا براین بود که نه در فوتبال اروپا یا ژاپن، بلکه در ایران و ورزشگاه آزادی شاهد آن باشیم.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12284

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها