بازیکن سابق استقلال: بلانکو در آینده مشکلات را حل می‌کند

اختر درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند برای استقلال حاشیه‌سازی می‌کنند افزود: استقلال صدرجدول است و همه جوره می‌خواهند برای این تیم مشکل درست کنند.

به گزارش دبل استار،ادموند اختر بازیکن سابق استقلال درباره شرایط این تیم اظهار کرد: استقلال در حال حاضر شرایط خوبی دارد و توانسته در صدرجدول رده‌بندی لیگ برتر قرار بگیرد. درست است که آنها مقابل ذوب آهن به ۳ امتیاز دست پیدا نکردند اما با توجه به فاصله امتیازی جایگاه خوبی دارند.

او درباره اتفاقات اصفهان و درگیری فیلمبردار صداوسیما با نکونام تصریح کرد: از تصاویر تلویزیونی مشخص بود که کادرفنی استقلال تقصیر نداشتند و فیلمبردار صداوسیما بیش از اندازه قانونی به نیمکت استقلال نزدیک شده بود.

اختر درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند برای استقلال حاشیه‌سازی می‌کنند افزود: کادرفنی استقلال باید خیلی باهوش عمل کند و نگذارد خودشان و تیم به حاشیه بروند. استقلال صدرجدول است و همه جوره می‌خواهند برای این تیم مشکل درست کنند.

بلانکو در آینده مشکلات را حل می‌کند

مهاجم سابق استقلال درباره عملکرد بلانکو بیان کرد: بلانکو در دیدار آتی استقلال هم خیلی تلاش کرد که گلزنی کند اما موفق نشد. در کل باید بگویم او بازیکن توانمندی است و می‌تواند در آینده مشکلات استقلال را در خط حمله حل کند.

بازیکن سابق استقلال درباره مصاف این تیم مقابل فولاد خوزستان تصریح کرد: استقلال می‌تواند با پیروزی مقابل فولاد خوزستان درباره به شرایط برد باز گردد. فولاد تیم‌ سابق نکونام بوده و شناخت خوبی از این تیم دارد. درست است که این تیم شرایط خوبی در جدول ندارد اما استقلال نباید فکر کند بازی راحتی در پیش دارد.

«این روزها شایعه کسر امتیاز از استقلال شنیده می‌شود؟» اختر در این باره گفت: استقلال تا همین چند هفته پیش به خاطر همین سقف قرارداد نمی‌توانست قرارداد بلانکو را ثبت کند یا مشکل حضور ‌هاشمی‌نسب و سسما روی نیمکت تا بازی مقابل ذوب‌آهن حل نشده بود. به نظرم چنین چیزهایی برای به هم زدن تمرکز استقلال است.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12641

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها