شما «راست تر» می‌گویید آقای مدیر

مدیر استقلال علت سکوت خود را ایجاد نشدن هجمه و فشار بیشتر هواداران علیه مدیریت عنوان کرد.

به گزارش دبل استار، کاف و اختلاف میان علی خطیر و جواد نکونام پیش از حضور مدیر استقلال در برنامه فوتبال برتر به وضوح عیان نشده بود اما با صحبت‌های شب گذشته خطیر این مسئله برای همه مثل روز روشن شد که این اختلاف نه تنها عمیق است بلکه لجاجت هر دو نفر کار را سخت‌تر می‌کند.

خطیر در تمامی صحبت‌های خود هر آنچه که به تطهیر شدن وی ختم می‌شد را بیان کرد که به خیال خود وضعیت چند ماه اخیر استقلال در زمان مدیریتش را مبرا بداند از فصول گذشته.  پاسخ های مبهم او به واکنش ها و یا گلایه‌های نکونام با به کار بردن عبارت «راست می‌گوید، الله‌ وکیلی تلاش او برای استقلال است» نه تنها هیچ کس را اقناع نکرد بلکه چگونگی صحبت‌های خطیر، اشاره غیر مستقیم به شکرآب بودن روابط او با نکونام بود.

طفره رفتن خطیر در خصوص هر سوال مربوط به نکونام برای عیان نشدن اختلاف این دو نفر تا حدی چاره‌ساز بود، اما جایی این رشته از هم گسست که نکونام در یک پیام به میثاقی تمام اظهارات خطیر را زیر سوال برد و تکذیب کرد تا در آخر آنچه که نباید رخ دهد و تهدید شود به برخورد کمیته انضباطی!

مدیر استقلال علت سکوت خود را ایجاد نشدن هجمه و فشار بیشتر هواداران علیه مدیریت عنوان کرد اما اگر ایشان که مدعی است از کودکی عشق استقلال را داشته و حتی یک بازی این تیم را از دست نداده، قطعا باید درک بیشتری از جامعه هواداران تیمی که سال‌ها طرفدار آن است را بداند.

انتظاراتی که هواداران استقلال از کادرفنی و مدیریت داشته و دارند، چیزی فرا باور نبوده و نیست و در وهله اول خواسته آنها تنها “صداقت” است، چیزی که حداقل در چند سال گذشته از سوی افراد درون باشگاه دیده نشده، به همین دلیل این مدیر جوان قاعدتا باید به این مسئله آگاه باشد که بخش اعظمی از صحبت‌های او را پیش‌تر هم مدیران سابق با شمایلی دیگر در همین برنامه فوتبال برتر عنوان کرده‌اند و این” عدم اعتماد به مدیران” ثمره چند فصل فاجعه‌بار مدیریتی است.

خطیر با ادعای اینکه “به شرایط بد استقلال آگاه بودم که قبول مسئولیت کردم” پا به ساختمان باشگاه گذاشته و این را نه به اجبار بلکه به خواست خود پذیرفته است، پس نه این روش های درآمدزایی و نه لجاجت با مربی، عمر مدیریت او را طولانی نخواهد کرد، اگر چه بخشی از این اختلاف میان مدیر و مربی هم متوجه خود نکونام است. مسائل درون باشگاهی را روی آنتن زنده بیان نمی‌کنند، آن هم در قالب پیامک به یک مجری.

شاید نکونام راست بگوید و خطیر راست تر، اما اختلاف میان این دو نفر باید در همین مقطع تمام شود.

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10512

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها