ادموند اختر:

نتیجه بازی سپاهان باید به سود استقلال شود

پیشکسوت استقلال گفت: مسئولان حقوقی باشگاه باید هرچه سریعتر نسبت به نتیجه دیدار تیمشان مقابل سپاهان موضوع استفاده از بازیکنان غیر مجاز را مطرح کنند.

به گزارش دبل استار، ادموند اختر بازیکن اسبق استقلال، درباره اتفاقات اخیر مربوط به دیدار تیم سپاهان و گل گهر سیرجان اظهار داشت: چطور ممکن است یک باشگاه در یک بازی از یک بازیکن استفاده کند و ایرادی پیدا نشود و مدتی بعد مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کنند این بازیکن غیرقانونی است و مانع حضورش در مسابقه شود. حتماً ایرادی وجود داشته و به همین خاطر باید نسبت به این موضوع رسیدگی دقیق‌تری صورت بگیرد.

وی افزود: رضا اسدی که طبق حکم کمیته انضباطی از بازی مقابل گل گهر سیرجان محروم بود در دیدار مقابل استقلال و البته پرسپولیس دو گل به این دو تیم زد و ۳ امتیاز از هر یک از این دو تیم نصیب سپاهان کرد. اگر این بازیکن قراردادش ایراد داشته و در آن چیزی نیست که مورد قبول فدراسیون باشد پس چرا در آن بازی‌ها حضور داشته؟ به نظرم باشگاه استقلال باید نسبت به این موضوع واکنش نشان بدهد.

اختر خاطرنشان کرد: هر یک امتیاز در پایان فصل می‌تواند برای استقلال سرنوشت ساز باشد ما از الان نمی‌دانیم در هفته بیست و نهم یا ۳۰ ام چه اتفاقی قرار است رخ بدهد ولی ممکن است همین امتیازات بازی مقابل سپاهان باعث از دست رفتن یک جام معتبر برای باشگاه استقلال و هواداران شود.

بازیکن قدیمی استقلال با اشاره به این موضوع که علی خطیر از دوستان مهدی تاج و کارکنان اسبق فدراسیون است تاکید کرد: ما باید رودربایستی با فدراسیون فوتبال را کنار بگذاریم و از حق تیم دفاع کنیم. به نظرم مسئولان حقوقی باشگاه استقلال باید هرچه سریع‌تر یک نامه جدی و درخواست رسمی از کمیته استیناف تهیه کنند و این موضوع را به کمیته انضباطی بکشانند که چرا بازیکنی که آن زمان هم برای مسئولان مسجل بوده که قراردادش ایراد دارد در دیدار مقابل استقلال به میدان رفته و آن زمان به خاطر کسر امتیاز مشکلی برایش وجود نداشته اما حالا چون که امتیازات برگشته این بازیکن در یک دیدار دیگر نتوانسته بازی کند. همه چیز مثل روز روشن است و استقلال می‌تواند حقش را راحت بگیرد.

اختر با اشاره به بازی استقلال مقابل پیکان خاطرنشان کرد: قطعاً کار ما استقلال سخت‌تر از قبل شد چون این تیم دیگر باید با تمام توان تلاش کند تا امتیازات عقب مانده از تیمی مثل سپاهان را جبران کند. ما حالا قدر سه امتیازی که در اصفهان مقابل همین تیم از دست دادیم را می‌فهمیم. از سوی دیگر مساوی‌های مکرر در بازی‌های اخیر هم می‌تواند یک هشدار جدی برای تیم ما باشد. الان هم نباید تصور کنیم پیکان پایین جدولی و آسان است و نباید این تیم را دست کم بگیریم. معمولا این قبیل تیم ها از بالای جدولی ها خطرناک تر هم هستند.

وی در این باره که استقلال تا چه اندازه به ۳ امتیاز بازی با پیکان نیاز دارد گفت: در چنین شرایطی این سه امتیاز از هر چیزی برای استقلال واجب‌تر است. اگر قرار باشد استقلال این سه امتیاز را هم نگیرد دیگر باید رسماً خودش را از جمع کاندیداهای اصلی برای قهرمانی این فصل جدا کند. الان ما باید امتیاز جمع کنیم تا در هفته‌های آخر که کار سخت‌تر می‌شود بتوانیم با خیال راحت در میدان مسابقه حاضر شویم.

منبع خبر : خبر ورزشی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13282

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها