نوازی: سر ما کلاه هم برود، تیم بزرگی هستیم

محمد نوازی مربی تیم استقلال با حضور در کنفرانس خبری پیش از دیدار با پیکان به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد.

به گزارش دبل استار، محمد نوازی مربی تیم استقلال در غیاب جواد نکونام سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان حضور پیدا کرد و در ابتدا اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که در این کنفرانس هستم. عذرخواهی هم بکنم چرا که ما ساعت ۱۱ تمرین داشتیم و آقای نکونام نتوانستند حضور پیدا کنند. من به جای ایشان آمدم و در خدمت شما هستم.

بازی فردا را چطور می‌بینید؟

نوازی درباره دیدار با پیکان توضیح داد: بازی سختی است. هر چند تمام تلاش این است که بتوانیم نتیجه بگیریم. مثل تمامی بازی‌ها، هفته به هفته جلو می‌رویم. فکر می‌کنم بازی سختی است و تیم جوان و باانگیزه‌ای است. مربی آنها عوض شده و انگیزه مضاعفی در بازی‌های آخر پیدا کردند. فکر می‌کنم تیم خوبی است و ما باید مانند بازی‌های قبل امتیاز جمع کنیم و نتیجه بگیریم.

استقلال در سال‌های اخیر پیکان را در آزادی نبرده، این موضوع بار روانی برای تیم ندارد؟

مربی تیم استقلال گفت: ما در ابتدای صحبت‌ها عرض کردیم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و قطعا برای این بازی ما زمان داشتیم. کار کردیم و روی نقطه ضعفی که تیم پیکان داشته تمرکز کردیم و اگر بچه‌ها پیاده کنند، مشکلی نداریم. ذهنیتی که در بسیاری از بازی‌ها مثل دیدار با پیکان و فجر پیش می‌آید؛ بعضاً شده نتیجه نگیریم ولی تلاش می‌کنیم تا در بازی آخر نیم فصلمان که برای ما حیاتی است، با حضور تماشاگران یک بازی خیلی خوب به نمایش بگذاریم و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

به قهرمانی نیم فصل فکر می‌کنید؟

او در پاسخ به این سوال گفت: صد درصد. ما تلاشمان برای رسیدن به بالای جدول بوده و الان هم هستیم. می‌خواهیم سه امتیاز را بگیریم ولی در فوتبال اتفاقات عجیب و غریب رخ می‌دهد و قابل پیش‌بینی نخواهد بود.

نظرتان راجع به اتفاقات پیش آمده و مسائلی که از کمیته انضباطی به گوش می‌رسد، چیست؟

وی اینگونه به این سوال واکنش نشان داد: سوال حاشیه‌ای نکنید. ما تمام تمرکزمان را گذاشتیم بر روی بازی فردا و فکر می‌کنم از لحاظ شخصیتی و کار کردن در استقلال، سالیان سال این شخصیت را در ایران و آسیا نشان داده است. به هر حال اتفاقاتی که رخ می‌دهد حاشیه ساز است. مقداری اثر می‌گذارد اما تمام تلاش این است که با آرامش کار کنیم و کاری به حاشیه‌ها نداریم.

نوازی ادامه داد: من فکر می‌کنم تصمیماتی که گرفته می‌شود، مقداری عجولانه است. روی رنگ تصمیم گرفتن باعث می‌شود این اتفاقات بیفتد.

قانون سقف قرارداد باعث شده تا تیم‌ها در نیم فصل دوم خود را ملزم ندانند، رویکرد شما چگونه است؟

دستیار جواد نکونام در باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: به هر حال ببینید ما ابتدای فصل خیلی ضرر کردیم. به هر حال تیم‌های رقیب ما خیلی بازیکن گرفتند و من فکر می‌کنم نباید صحبتی کنند چرا که آنها بازیکن‌های خودشان را گرفتند. تنها تیمی که فکر می‌کنم ضرر کرد ما بودیم. ما خیلی بازیکنان نگرفتیم و بازیکنانی که داشتیم، با چنگ و دندان نگه داشتیم. بچه‌ها بزرگی کردند و قراردادها را کم کردند تا آن سقف و قانون اجرا شود. متاسفانه این اتفاق رخ نداد و تنها تیمی که ضرر کرده ما بودیم. با وجود این اتفاقات بازیکنان ما تلاش خوبی کردند، جنگیدند و با این کمبودها بالای جدول هستیم و تا دیروز صدر جدول بودیم. تلاش می‌کنیم و فکر می‌کنم در نیم فصل هم ۴-۵ بازیکن لازم داریم. هرچند این بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند.

از لیست جواد نکونام اسامی مشخص شده؟

او گفت: من اطلاعی ندارم. با آقای نکونام و مسئولان باشگاه است.

وقتی آقای نکونام گفتند سر ما کلاه رفته، بقیه گفتند کلاه ما گشادتر بوده؛ این اتفاق برعکس نبود؟

او در پایان گفت: یک سری‌ها می‌خواهند اتفاقات را بیندازند گردن دیگران، در صورتی‌که ما هر چقدر هم سرمان کلاه برود، تیم ما بزرگ است اتفاقی رخ نمی‌دهد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13271

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها