حمایت تا لحظه آخر؛

هواداران گوش به فرمان نکو

حامیان واقعی باشگاه استقلال در شرایط حساس پیش از شهرآورد کاری جز حمایت از تیم نخواهند داشت.

به گزارش دبل استار، استقلال در حالی مقابل فولاد به نتیجه مساوی بدون گل رسید که یکی از بهترین و یک‌طرفه ترین بازی‌های این فصل خود را انجام دادند و جواد نکونام هم در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی اعلام کرد که از بازی شاگردانش راضی می باشد و اعلام کرد که هدفش در هر بازی فقط برد می باشد.

استقلال در حالی در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد که حتی خوشبین ترین هواداران استقلال هم باور نداشتند که استقلال با این امتیاز در صدر جدول قرار داشته باشد. هواداران استقلال با حمایت از نکونام و بازیکنان و اتحادی که بین این مثلث به وجود آمد، باعث شد که بازیکنان با قلب خود بازی کنند و مشکلات گسترده و بخصوص مالی را به فراموشی بسپارند و فقط هدفشان تلاش تا آخرین لحظه برای بردن و خوشحالی هواداران باشد.

هواداران استقلال باید هوشیار باشند که اسیر بازی‌های رسانه ای جریان مطبوعاتی که دشمنی خود را با استقلال علنی کرده، نشوند و بدانند که استقلال نه تنها چیزی از دست نداده، بلکه در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشورمان هم قرار دارند و از نظر میانگین امتیازی نسبت به فصل های پیش هم بهتر عمل کرده‌اند.

استقلال در تاریخ ۲۳ آذر ماه در مهمترین بازی نیم فصل در دربی به مصاف تیم رقیب خود خواهد رفت و همانگونه که جواد نکونام سرمربی استقلال بارها اعلام کرده که با همین تیم و بازیکنان تا لحظه آخر تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام خواهند داد، هواداران باشگاه استقلال نیز فقط یک هدف دارند و آن هم چیزی جز حمایت تا لحظه آخر فارغ از هر نتیجه ای می باشد، هر چند که حمایت گسترده و اتحاد مجموعه باشگاه استقلال اعم از سرمربی، بازیکنان، مدیریت و هواداران نیز تاکنون نتیجه داده و این نتیجه در سایه اعتماد این مجموعه به یکدیگر می باشد.

نکته بسیار مهمی که هواداران استقلال و بخصوص نوجوانان و جوانان باید بدانند این است که اکثریت رسانه‌ها در سمت مقابل استقلال ایستاده و نه تنها از صدرنشینی و آرامش استقلال خوشحال نیست، بلکه برای برهم زدن این اتحاد و آرامش دست به هر کاری نیز می زنند.

هواداران استقلال و بخصوص رسانه ها و خبرنگاران استقلال نباید بخاطر مشکل با یک بازیکن در زمین دشمن بازی کنند و این باعث شود که هواداران در مهمترین قسمت فصل و بازی دربی بازیکنان و تیم را تحت فشار بگذارند که این برخلاف صحبت های جواد نکونام می باشد که همواره هواداران را به حمایت از تیم فراخوانده است.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12815

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها