پیدایش قنات دیدار مس و استقلال را به ورزشگاه دیگری منتقل می‌کند؟

تصویری از ورزشگاه تازه تاسیس شهر رفسنجان به دست ما رسیده که نشان می‌دهد امکان برگزاری بازی با استقلال در این ورزشگاه وجود ندارد.

به گزارش دبل استار، در فاصله کوتاه تا شروع دیدار مس رفسنجان و استقلال زمزمه های زیادی درباره محل برگزاری این مسابقه وجود دارد. در شرایطی از مدتی قبل اعلام شده بود این بازی حساس در ورزشگاه تازه احداث شده رفسنجان برگزار می شود، اما مشخص بود این ورزشگاه هنوز آماده میزبانی از یک مسابقه رسمی فوتبال نیست و به بازی روز شنبه مس و استقلال نمی رسد.

ورزشگاه جدید رفسنجان از مدت ها قبل قرار بود در بازی مس و استقلال در هفته هفتم لیگ برتر افتتاح شود، اما با گذشت روزهای متوالی مدیران شرکت مس اقدامات لازم برای تکمیل پروژه و تحویل آن به باشگاه مس رفسنجان را انجام ندادند. به عبارت بهتر ورزشگاه جدید شهر رفسنجان به مراحل پایانی احداث خود رسیده، اما هنوز برای تحویل به باشگاه مس از سوی مدیران شرکت مس ایران تعیین تکلیف نشده و حتی هزینه های لازم برای تعمیر و نگهداری ورزشگاه هم به باشگاه مس رفسنجان اختصاص پیدا نکرده است.

حالا در شرایطی که مشخص بود به خاطر نقص‌های موجود امکان برگزاری بازی رسمی در این ورزشگاه وجود ندارد، یک اتفاق عجیب در بخشی از چمن این ورزشگاه جدید رخ داده است. تصویری از فروکش کردن بخشی از ورزشگاه شماره شهدای مس رفسنجان به دست ما رسیده که نشان می دهد راه رفتن در مقطع کنونی روی چمن این ورزشگاه هم خطر جانی به همراه دارد، چه برسد به اینکه زمین چمن میزبان یک بازی فوتبال باشد یک طرف آن استقلال است و طبیعتا طرفداران زیادی را به استادیوم می کشاند.

این ورزشگاه چند سال قبل تا آستانه افتتاح هم پیش رفت اما مشخص شد که زیر آن یک قنات وجود دارد و به همین خاطر عملیات ساخت ورزشگاه مسیر دیگری را دنبال کرد. در آن زمان مسئولان امر زیرسازی لازم برای پُر کردن قنات پیدا شده را انجام دادند و چمن جدید را روی آن کاشتند. در مرحله تکمیل استادیوم رفسنجان اما بخش کوچکی از چمن ورزشگاه بار دیگر فروکش کرده و زیر این بخش قنات دیده شده است!

فروکش کردن بخشی از چمن ورزشگاه جدید مس و پیدایش قنات چند روز قبل رخ داده و مسئولان در حال پُر کردن این بخش و ایمن سازی هستند، اما مساله مشخص در حال حاضر نبود ایمنی کافی در این ورزشگاه است.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما ورزشگاه جدید رفسنجان حتی هنوز بیمه هم نشده و اگر اتفاق ناگواری در جریان بازی رخ بدهد، مشخص نیست مسئولیت جان تماشاگران و اعضای دو تیم با چه کسی است!

از سوی دیگر هنوز سازمان لیگ فوتبال هم به صورت رسمی و مکتوب ورزشگاه جدید رفسنجان را برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر تایید نکرده و بی شک مسئولان برگزاری مسابقات چنین اجازه ای را به مس رفسنجان نمی دهند که در شرایط کنونی از استقلال در چنین ورزشگاهی میزبانی کند!

همه این اتفاقات در حالی رخ داده که ورزشگاه جدید شهر رفسنجان در بخش‌های دیگری نیز دچار نقص است؛ این ورزشگاه هنوز چمن پرتراکم و استاندارد ندارد، گیت‌های ورودی اش به سامانه بلیت فروشی متصل نیست، پیست تارتان آن کامل پهن نشده و ایرادهای دیگر نیز دارد. جالب اینکه سازمان لیگ هنوز ورزشگاه تازه تاسیس رفسنجان را مورد بازبینی قرار نداده است.

در چنین شرایطی برخلاف شایعات مطرح شده احتمالا شاهد برگزاری بازی مس رفسنجان و استقلال در ورزشگاه شماره دو شهدای مس خواهیم بود. ورزشگاهی که از بازی های قبلی مس در لیگ برتر هم میزبانی کرده و حالا بازی بزرگ هفته هفتم هم همچون فصل گذشته در آن برگزار می‌شود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11207

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها