استقلال و یک رکورد دیگر؛

آبی‌ها و رکورد پر تماشاگرترین تیم لیگ بیست و سوم

هواداران تیم فوتبال استقلال موفق به خلق رکوردی جذاب در فصل جاری شدند.

دبل استار – “هواداران سرمایه های اصلی باشگاه هستند.” جمله ای کلیدی که بارها توسط اعضای تیم های فوتبال شنیده شده است. اصلا فوتبال با هوادارانش زنده است؛ گواه این امر نیز به سالهای اخیر و زمان همه گیری کووید باز می گردد. هنگامی که به دلیل ویروس، تماشاگران از حضور در ورزشگاه ها محروم بودند. ورزشگاه ها نیز به گونه ای بود که روح اصلی در آن جریان نداشت.

تیم های فوتبال همواره با تماشاگران و هواداران شان شناخته می شوند. البته که تعداد این تماشاگران مهم است؛ اما اولویت قطعا با کیفیت حضور هواداران در ورزشگاه هاست. به طوری که نقش هوادار برای یک تیم گاه از تاکتیک های فنی نیز مهمتر است.

امسال و در لیگ بیست و سوم شاهد حضور پرشور هواداران به خصوص بانوان در ورزشگاه ها بوده ایم. یکی از تیم هایی که مورد استقبال ویژه ای قرار گرفته است، استقلال است.

هواداران استقلال که با رضایت خود، جواد نکونام را بر نیمکت استقلال نشاندند، تا اینجای فصل نیز او و تیمش را تنها نگذاشتند تا علاوه بر اثبات وفاداری شان، استقلال نیز صاحب رکورد بیشترین تماشاگر در لیگ ٢٣ باشد.

این تیم با ٣٢ هزار و ٢٧۶ تماشاگر، در رتبه اول قرار دارد. بعد از استقلال، تراکتور تبریز با حدود ٣١ هزار نفر در رتبه دوم قرار گرفته است. نکته جالب در ارتباط با تیم پرسپولیس است؛ تیمی که به گواه اعضای کادر فنی اش، به خصوص سرپرست این تیم، بیشترین هوادار را دارد! برای قرمز پوشان در این نیم فصل، تنها حدود ٢٨ هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده اند و این تیم از این حیث در رتبه چهارم قرار دارد.

تماشاگران و نقش پررنگ و بی بدیل آنها در حمایت از تیم شان، قطعا در جایگاه تیم در جدول و عملکرد بازیکنان آن تیم، موثر است. تا آنجا که استقلال صدرنشین با حضور تماشاگرانش در ورزشگاه آزادی، رکورد صد در صد پیروزی در بازی های خانگی را از آن خود کرده است.

نویسنده خبر : سحر صیدی بانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13179

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها