حمایت باشگاه استقلال از ملی پوشان این تیم(عکس)

باشگاه استقلال با انتشار طرحی گرافیکی به حمایت از ملی پوشان خود پرداخت.

به گزارش دبل استار، باشگاه استقلال با انتشار طرح گرافیکی در شبکه اجتماعی این باشگاه برای ملی پوشان این تیم آرزوی موفقیت کرد.

استقلال که ۴ بازیکن در تیم ملی دارد با تصویر این بازیکنان با پیراهن آبی و پرچم ایران در دستان مهرداد محمدی به حمایت از ملی پوشانش پرداخت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

روزبه چشمی و سیدحسین حسینی کاپیتان اول و دوم آبی‌ها ملی پوشان قدیمی و با سابقه استقلال هستند که در اردوهای اخیر تیم ملی حضور ثابت داشته‌اند و در این اردو هم به تیم ملی دعوت شدند، همچنین صالح حردانی مدافع راست آبی پوشان پس از حضور امیر قلعه نویی دومین اردوی خود به همراه تیم ملی را تجربه می‌کند.

اما مهرداد محمدی مدت زمان زیادی است که حضور در تیم ملی را تجربه نکرده بود و با حضور در استقلال و درخشش در این تیم توانست نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کند و دوباره شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی را به دست آورد، باشگاه استقلال این بازیکن را مورد حمایت ویژه قرار داد و در طرح گرافیکی را با پرچمداری محمدی در اردوی پیش رو نشان داد تا این بازیکن با انگیزه مضاعف در اردوی ایران حاضر شود.

تیم ملی کشورمان ۲۱ و ۲۴ مهرماه در تورنمنت چهارجانبه اردن شرکت خواهد کرد و برای قهرمانی در این مسابقات ابتدا به مصاف کشور میزبان و سپس به مصاف عراق یا قطر خواهد رفت.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11402

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها