رابطه سرد گل محمدی و درویش همچنان پابرجا

جای تعجب دارد چرا باشگاه پرسپولیس با وجود تجربه دو سال پیش برای انتخاب شرکت هواپیمایی درس نشد؟

به گزارش دبل استار، تقریبا یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس از یک ماه قبل به باشگاه اعلام می کند می خواهد تیمش برای بازی با النصر سه روز زودتر راهی ریاض شود تا بازیکنانش با شرایط آب و هوایی عربستان بهتر وفق پیدا کنند. طبق این برنامه ریزی قرار بود کاروان این تیم امروز راهی ریاض شود اما یک تصمیم عجیب از سوی باشگاه پرسپولیس باعث شد تا این برنامه ریزی درست انجام نشود.

پیش از این هم در لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی باشگاه برای پرواز با اعتراض بازیکنان همراه بود. به خصوص برای سفر به تاجیکستان که اعضای تیم معتقد بودند با انتخاب ساعت پرواز نامناسب عملا خواب کافی از تیم گرفته شد حالا برای بازی النصر عربستان هم که یک دیدار حساس در پیش است، باشگاه با یک تصمیم قابل تامل باعث شد تا برنامه ریزی های کادرفنی بهم بریزد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس بدون در نظر گرفتن حساسیت های فرودگاه ریاض نسبت به شرکت های هوایی که وارد این فرودگاه می شوند اقدام به تهیه بلیت از شرکت هوایی گرفتند که مورد تایید فرودگاه ریاض عربستان نیست و واقعا جای سوال دارد که مسئولان این باشگاه چطور بدون تحقیق و بدون در نظر گرفتن این سخت گیری اقدام به تهیه بلیت کرده اند.

این اتفاق برای پرسپولیس دو سال پیش موقع مدیریت مجید صدری هم رخ داد و اعضای تیم ۸ ساعت در فرودگاه معطل شدند تا فرودگاه ریاض اجازه فرود هواپیمای پرپسولیس را بدهد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و بازیکنان راهی منازل خود شدند. وقتی چنین تجربه بدی دو سال پیش رخ داده چطور ممکن است که بار دیگر این داستان تکرار شود و چرا از ابتدا با شرکت هوایی که مورد تایید فرودگاه ریاض است برای تهیه بلیت اقدام نشده است؟

به نظر می رسد همه اتفاقات پیش آمده به سمتی می رود که روز به روز فاصله بین یحیی گل محمدی و رضا درویش مدیرعامل باشگاه بیشتر از قبل شود. بعد از ماجراهای چند هفته اخیر و ناراحتی سرمربی این تیم از باشگاه بابت بد قولی در مسائل مالی و همچنین موضع گیری های بعضا عجیب برخی از پیشکسوتان تیم علیه گل محمدی عدم سفر سرخپوشان به ریاض هم مزید بر علت شده تا این روابط همچنان سرد باقی بماند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12456

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها