۵ ستاره برتر لیگ ایران

با پشت سر گذاشتن 9 هفته از رقابت های لیگ برتر چند ستاره لیگ با نمراتشان شناخته شدند.

به گزارش دبل استار، لیگ برتر فوتبال کشورمان ۹ هفته خود را پشت سر گذاشته است و در این ۹ هفته براساس آمار و نمرات ۵ بازیکن از ۵ باشگاه مختلف بعنوان ستارگان لیگ تا این هفته شناخته شده‌اند.

رضا اسدی (۷/۴۹)
رضا اسدی تا بدینجای لیگ بعنوان ستاره اول لیگ برتر فوتبال ایران با بیشترین نمره در صدر جدول ۵ نفر برتر لیگ ایران قرار دارد. اسدی فوتبال خود را در پست های هافبک دفاعی و مدافع میانی شروع کرد تا اینکه سال پیش پاکو خمز از او بعنوان پست شماره ۹ استفاده کرد و اسدی با گلهایش نشان داد که خمز به خوبی پست اسدی را تغییر داده است. در این فصل هم مورایس از او بعنوان یکی از مهاجمان سپاهان استفاده کرده و او با گلهایش بدون تردید یکی از بهترین های لیگ و باشگاه سپاهان می باشد و بی دلیل نبود که جواد نکونام هم بر روی خرید اسدی اصرار داشت، اما مهمترین اختلاف در وضعیت مالی باشگاه استقلال و سپاهان بود که او سپاهان را انتخاب کرد.

مهرداد محمدی(۷/۴۶)
مهرداد محمدی بعنوان اولین خریدهای این فصل باشگاه استقلال بود که هواداران استقلال هم بر روی کیفیت و آمادگی او برای این فصل حساب باز کرده بودند. مهرداد ابتدای فصل بصورت آماده‌ نبودن به عنوان بازیکن فیکس برای استقلال بازی نمی کرد اما از هفته چهارم برای استقلال مقابل استقلال خوزستان بازی کرد که اولین گل خود که هزارمین گل باشگاه استقلال هم بود به ثمر رساند.مهرداد بهترین بازی خود را در این فصل مقابل هوادار انجام داد که با دو گل باعث پیروزی استقلال در آن دیدار شود.محمدی بدون شک امید اول نکونام در خط حمله می باشد و آمادگی او کمک زیادی به مهاجمان دیگر برای گلزنی کرده است و او اکنون با اختلاف کمی نسبت به اسدی دومین ستاره لیگ برتر با نمره ۷/۴۶ می باشد.

ریکاردو آلوز(۷/۳۸)
ریکاردو آلوز سال پیش بعنوان بهترین پاسور لیگ شناخته شد و او با پاس گل‌های خود کمک زیادی به خمز و تیمش کرد. آلوز ابتدای فصل زیاد آماده نبود و با راه افتادن او بردهای تراکتور شروع شد.خمز تقش پررنگی در سیستم خمز دارد و پاس‌های او هر لحظه بوی گل می دهد و اگر خمز یک مهاجم زهردار قاتل در خط حمله داشت، بدون شک تراکتور با پاس گل‌های آلوز رتبه بهتری تاکنون در جدول داشت. اخراج آلوز در دیدار مقابل نساجی باعث شده که او مقابل استقلال در میدان نباشد و باید دید خمز برای خلا این ستاره خود چه چاره‌ای خواهد اندیشید.آلوز یکی از بهترین بازیکنان خارجی است که در دو فصل گذشته به ایران آمده است.

مسعود زائر کاظمینی(۷/۳۶)
زائر کاظمینی سال پیش با ملوان ستاره شد. او با ملوان از لیگ دسته اول با زارع به لیگ برتر صعود کرده بود و با بازی‌های خود بهترین ستاره ملوان در فصل پیش بود.زائر کاظمینی با ۳ گل زده دومین گلزن ملوان بعد از رضا جعفری در لیگ برتر می باشد. تیم مهدی تارتار با دفاع خوب و داشتن مهاجمی مثل زائر کاظمینی امسال یکی از بهترین ملوان های اخیر بوده که در لیگ برتر حضور داشته و اگر همینجوری ادامه دهند، می توانند در پایان فصل در رتبه خوبی قرار گیرند.زائر کاظمینی اکنون چهارمین ستاره لیگ برتر با نمره ۷/۳۶ می باشد.

طالب ریکانی(۷/۳۳)
صنعت نفت آبادان در این سال‌های اخیر، روزهای پر افت و خیزی داشته و فصل پیش چیزی نمانده بود که به لیگ دسته اول هم سقوط کند. برخلاف نفت که افت و خیز زیادی داشته، طالب ریکانی کاپیتان صنعت نفت بهترین بازیکن نفتی‌های آبادان در این چند فصل بوده که با گلها،پاس گلها، شوتها و پنالتی های خود نقش‌ زیادی در ماندن نفت در فصل گذشته و گرفتن امتیازات این فصل داشته است.ریکانی با ۴ گل زده در این فصل هم یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران می باشد و حضور طالب در بین ۵ ستاره لیگ برتر بدون دلیل نبوده است و هواداران نفت هم عاشقانه تیم و کاپیتان خود را دوست دارند.
هر چند این جدول تا پایان فصل دست خوش تغییرات بسیاری خواهد شد، اما عملکرد بازیکنان نشان داده که آن‌ها ستاره تیم خود بوده‌اند و قرار گرفتن آن‌ها در بین ۵ ستاره لیگ برتر بدون دلیل نبوده است.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12040

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها