دلیل اعتراضات دقیقی چه بود؟

سرمربی شمس آذر در مصاف تیمش مقابل پرسپولیس برای دقایقی خشم عجیب و قابل تاملی داشت.

به گزارش دبل استار، سعید دقیقی بعد از گل پرسپولیس در دقیقه ۲+۴۵ به داور و کمک او و بخصوص داور چهارم حسابی اعتراض کرد و ابتدا بنظر می رسید که سعید دقیقی بخاطر گل پرسپولیس اعتراض دارد که توپ از خط دروازه رد نشده است.

اما وقتی صحنه آهسته نشان داد که توپ وارد دروازه شده و سعید دقیقی نیمه دوم را را از روی سکوها دنبال می کند، مشخص نشد که سعید دقیقی به وقت بیش از حدی که داور بازی گرفته ناراحت شده و اعتراض داشته یا موضوع چیز دیگری بوده است؟

داور بازی یعنی کوپال ناظمی ۱ دقیقه برای پایان نیمه اول گرفت و وقتی کرنر اعلام کرد که ۱ دقیقه تمام شده بود و بنظر می رسید که سعید دقیقی معتقد بوده که چرا داور سوت پایان بازی را نزده و داور هم می توانست قبل از زدن کرنر در حالی که ۱ دقیقه سپری شده سوت پایان بازی را بزند و دلیلی ندارد که حتما باید ضربه کرنر زده شود.

اما سعید دقیقی سرمربی شمس‌آذر بعد از بازی درباره دلیل اخراجش گفت:‌ “من اصلا به صحنه گل پرسپولیس اعتراض نداشتم بلکه قبل از آن صحنه صددرصد آفساید بود. داور می‌گوید به کمک من دست زدی اما خود کمکی می‌گوید دقیقی حرفی به من نزد واقعاً مانده‌ام چرا اخراج شدم.”

با دیدن مجدد صحنه به خوبی مشخص است که سعید دقیقی درست می گوید و مهدی ترابی در آفساید است و انگار اشتباهات داوری های فوتبال ایران تمامی ندارد و داوران به جای اینکه اشتباهات خود را کمتر و در مواقع اشتباه عذرخواهی کنند فقط به کارت قرمزی که در دست دارند، متوسل می شوند.

 

نویسنده خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13231

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها