شاهین بیانی:

استقلال با نکونام شاهکار کرده است

شاهین بیانی درباره عملکرد استقلال در این فصل گفت: استقلال فقط در یک بازی شکست خورده و در سایر بازی‌ها پیروز بوده. با تمام اتفاقات ابتدای فصل و مشکلات زیادی که استقلال داشت بازیکنان شاهکار کرده‌اند.

به گزارش دبل استار، شاهین بیانی، بازیکن اسبق استقلال درباره بازی این تیم مقابل آلومینیوم اظهار کرد: بازی افت و خیز زیادی داشت و یکسری اشتباهات هم رقم خورد. البته استقلال باتجربه‌تر عمل و از اشتباهات حریف استفاده کرد و در این شرایط حساس توانست پیروز شود. هر چند استقلال باید بهتر از این باشد. استقلال عملکرد خوبی مقابل آلومینیوم داشت و به دنبال برد در این دیدار بود .بازیکنان تلاش زیادی کردند تا در این دیدار به پیروزی برسند.

استقلال – آلومینیوم از دست داور در رفت

او درباره انتقادات از عملکرد داوری در این دیدار که در نهایت منجر به محرومیت موقت نکونام شده بود گفت: داوری در این دیدار خیلی حرف و حدیث داشت و به نوعی بازی از دست داور در رفته بود. امیدوارم در ادامه بازی‌های لیگ اشتباهات داوری کمتر شود تا تیم‌ها کمتر اسیب ببینند.

استقلال شاهکار کرده است

بیانی درباره عملکرد استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر تاکید کرد: نکونام و بازیکنان باید همین تمرکز را داشته باشند. اگر او و بازیکنان تمرکز داشته باشند، می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. مهاجم جدید و خارجی استقلال هنوز در شرایط بازی نیست و امیدوارم وضعیت بهتری پیدا کند تا دست نکونام و اعضای کادر فنی برای استفاده از بازیکنان باز باشد. استقلال در این فصل فقط در یک بازی شکست خورده و در سایر بازی‌ها پیروز بوده. با تمام اتفاقات ابتدای فصل و مشکلات زیادی که استقلال داشت بازیکنان شاهکار کرده‌اند.

«باشگاه پرسپولیس هم از استقلال شکایت کرده است؟» بازیکن سابق استقلال در این باره توضیح داد: در مورد شکایت باشگاه پرسپولیس باید بگویم دیگر به این مسائل عادت کردیم و هر کسی شکایت می‌کند یا بیانیه می‌دهد. نمی‌دانم چه زمانی قرار است این چیزها در فوتبال ما تمام شود. دست از این شکایت‌ها و بیانیه‌نویسی برداریم. قانون برای همه یکی است و اگر کسی تخلف کرده، باید جریمه شود.

هر کسی از پولش نمی‌گذرد

او درباره کاهش قرارداد استقلالی‌ها برای ثبت قرارداد بلانکو بیان کرد: اقدام بازیکنان و مربیان استقلال برای کاهش رقم قراردادشان کار خوبی بود. شاید هر کسی این کار را نکند و از پولش نگذرد اما بازیکنان و نکونام برای موفقیت استقلال دست به چنین کاری زدند.

بیانی درباره عملکرد بلانکو در دیدار مقابل آلومینیوم اراک تصریح کرد: بلانکو در همان چند دقیقه نشان داد بازیکن باهوش و توانمندی است و اگر با سایر بازیکنان به هماهنگی برسد می تواند خیلی از مشکلات استقلال را حل کند.

منبع خبر : به نقل از ایسنا

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11908

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها