استقلال تنها تیمی که قانون را رعایت می‌کند؛

آبی‌ها و بخشش دوباره قرارداد

در این فصل رقابت های لیگ برتر فقط استقلال بود که خود را ملزم به رعایت قانون سقف قرارداد می‌دانست.

به گزارش دبل استار، به جرأت می‌توان گفت استقلال این فصل از رقابت‌ها را با مشکلات بسیار زیادی شروع کرد یکی از این مشکلات کمبود منابع مالی و همچنین اعلام سقف قراردادها برای تیم‌های لیگ برتری بود.

در فصلی که بسیاری از تیم‌ها سقف قرارداد را رعایت نکردند تنها استقلال بود که خود را ملزم به رعایت قانون دانست و از این قانون تبعیت کرد.

آبی‌ها برای اینکه بتوانند بازیکنان مورد نظر خود را اضافه کنند از هر راهی که می‌توانستند استفاده کردند تا هم بتوانند بازیکنان مورد نظر خود را در تیم اضافه کنند و هم بتوانند سقف قرارداد را رعایت کنند.

می‌توان گفت هیچ تیمی بازیکنانی مانند تیم استقلال ندارد که برای اینکه آسیبی به تیم نرسد و خطر کسر امتیاز آبی‌ها را تهدید نکند قرارداد خود را ببخشند تا بازیکنان دیگر بتوانند به تیم ملحق شوند.

بدون شک هواداران هیچگاه این اتفاق را فراموش نخواهند کرد و این بازیکنان در ذهن هواداران خواهند ماند و آنها بدون شک چیزی بیشتر از بخشش خود به دست خواهند آورد.

سید حسین حسینی کاپیتان آبی‌ها در صدر بازیکنانی بود که این اتفاق را رقم زد و با کار خود باشگاه را از مشکلات دور کرد تا بتواند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند.

حالا در جدیدترین خبرها امروز برخی از رسانه‌ها عنوان کردند که کاپیتان آبی‌ها و چند بازیکن دیگر برای نیم فصل باز هم قرارداد خود را کم خواهند کرد.

هرچند که این اتفاق برای هواداران بسیار خوشایند است که بازیکنان برای تیم از خود گذشتگی می‌کنند اما نباید این اتفاق به یک عادت همیشگی تبدیل شود در روزهایی که بسیاری از تیم‌ها سقف قرارداد را رد کردند این استقلال است که به این ضوابط پایبند است و هرگز از آن عبور نکرده است.

با این شرایط استقلال در نیم فصل می‌تواند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند و مدیران این تیم با دست باز تر نفرات مورد نظر سرمربی تیم را جذب کنند تا در ادامه رقابت‌ها آبی‌ها با قدرت‌تر به بازی‌های خود ادامه دهند.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12694

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها