اسکواد استقلال تا نیم فصل

استقلال با پیوستن گوستاوو بلانکو، اسکواد خود را تا نیم فصل تقریبا قطعی کرد.

به گزارش دبل استار، استقلال با پیوستن گوستاوو بلانکو، اسکواد خود را تا نیم فصل تقریبا بدین صورت قطعی کرد. استقلال نه از نظر مالی و نه از نظر داشتن جایی برای بازیکن، دیگر قادر به اضافه کردن بازیکن به لیست خود نیست و ما در این گزارش به اسکواد بازیکن استقلال خواهیم پرداخت.

دروازه‌بان
استقلال در این فصل در درون دروازه سه بازیکن دارد که سیدحسین حسینی بعنوان کاپیتان، انتخاب اول جواد نکونام برای این پست می باشد و خالد آبادی و کیا دو نفر دیگر لیست استقلال برای درون دروازه می باشد که با پیوستن محمدجواد کیا ترکیب استقلال در درون کامل خواهد شد. حسینی بنظر انتخاب اول جواد نکونام خواهد بود، همانگونه که در چهار بازی گذشته بوده است و اگر اتفاق خاصی نیفتد احتمال حسینی در لیگ برتر و خالدآبادی در جام حذفی انتخاب های نکونام برای درون دروازه باشند.

مدافعان
استقلال در این فصل با ترکیب پایه ۴۲۳۱ بازی کند که بنا بر ترکیب و قدرت تیم مقابل سیستم تیم جواد نکونام تغییر می کند، همانگونه که در دیدار با سپاهان تیم استقلال از ۴ دفاع به ۳ دفاع رفت و یک بازی بسیار عالی انجام داد. استقلال در خط دفاعی ۳ بازیکن با خصوصیات کامل تدافعی مانند مرادمند، سلیمی و سهرابیان را دارد که اوایل فصل آرمین سهرابیان مصدوم شد و روزبه چشمی به خط دفاعی استقلال پیوست و بازیهای خوبی از خود ارائه داد.

علاوه بر روزبه چشمی که‌ بازیکن دو پسته می باشد، امید حامدی فر هم توانایی بازی در دفاع میانی را دارد، همانگونه که در هافبک دفاعی هم دارد. البته همه اینها در حالیست که حامدی فر در استقلال بماند که انگار همین گونه است.در قسمت مدافعین کناری استقلال در سمت راست صالح حردانی را داشت که تورانیان نیز به لیست استقلال اضافه شد و با بازیهایی که در تیم امید انجام داد، نشان داد که بازیکن قابل اعتمادی می باشد، هر چند یامگا هم توانایی بازی در این پست را دارد. در دفاع چپ ابوالفضل جلالی انتخاب اول جواد نکونام می باشد که به جز بازی مقابل صنعت نفت آبادان دیگر بازی خوبی از خود انجام نداد و جواد نکونام به اجبار از جعفر سلمانی در دفاع و وینگر چپ استفاده می کند.

هافبک ها
استقلال با سیستمی که بازی می کند اکثرا احتیاج به ۲ هافبک دفاعی دارد که روزبه چشمی، زبیر ، مهری، حامدی فر توانایی بازی در پست هافبک دفاعی را دارند و در قسمت وینگرها مهرداد محمدی، صادقی و مطهری توانایی بازی در وینگر راست را دارند و یامگا و پیمان بابایی هم در وینگر چپ بازی می کنند و آرش رضاوند و مهری توانایی بازی بعنوان بازیکن پست ۸و ۱۰ را دارند.

مهاجمان
استقلال با توجه به سیستم پایه ۴۲۳۱ در اکثر بازیها با یک مهاجم شماره ۹ به زمین می رود که در این ۴ بازی ارسلان مطهری انتخاب اول جواد نکونام بوده است و آرمان رمضانی هم در پست کلاسیک یک مهاجم هدف می باشد. با وجود اضافه شدن گوستاوو بلانکو در راس خط حمله تا زمان آماده شدن، بنظر گوستاوو بلانکو مهاجم اول استقلال در این پست باشد و با تغییر سیستم به دو مهاجم بلانکو و محمدی دو مهاجم اصلی استقلال در این سیستم خواهند بود. به هر حال استقلال تا نیم فصل این اسکواد را دارد و باید با همین بازیکنان به ادامه بازی‌های خود بپردازد.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11236

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها