وقتی مازادهای پرسپولیس و مهاجمان لیست استقلال، خمز را به صدر رساندند

تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر با یک پیروزی پرگل و با نتیجه ۴بر۰ آلمینیوم اراک را در خانه گلباران کرد.

به گزارش دبل استار، تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر با یک پیروزی پرگل و با نتیجه ۴بر۰ آلمینیوم اراک را در خانه گلباران کرد.تراکتور، فصل را با سه شکست آغاز کرد که دو شکست در لیگ برتر و یک شکست در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا در خانه بود.تراکتور با اندیشه های هجومی پاکو خمز و خرید دقیقه نودی مهدی عبدی توانست در اولین بازی که از این مهاجم استفاده کند در دقایق پایانی گل برتری تراکتور را مقابل استقلال خوزستان در خانه حریف به ثمر برساند تا تراکتور با اولین پیروزی فصل از بحران فرار کند.تراکتور خمز این فصل بازیکنان زیادی نسبت به فصل قبل خود خرید و به کلی ترکیب اصلی خود را نسبت به فصل گذشته تغییر داد. در تیم خمز چند بازیکن از مازادهای پرسپولیس مانند نعمتی، عبدی، و بازیکنانی مانند عارف رستمی و حسین زاده که در لیست باشگاه استقلال بودند، در کنار بازیکنانی مانند آقاسی، خلیل زاده، نادری به کلی ترکیب تراکتور را دگرگون کردند.

تراکتور بعد از شکست مقابل نماینده امارات در تبریز و حذف از آسیا در بازی بعدی که در لیگ در خانه داشت با نتیجه ۱بر۰ مس رفسنجان را شکست داد تا به بردهای خود ادامه دهد.تراکتور در ادامه هوادار را برد و با برد امروز (پنجشنبه ۱۳ مهرماه ) مقابل آلمینیوم با ۶ بازی و ۱۲ امتیاز به صدر جدول رسید.

خمز بعد از بازی به خبرنگاران گفت:«نتیجه گرفتن در این زمین سخت است. تیمی غیر از تراکتور نمی‌تواند چهار بر صفر آلومینیوم را شکست دهد.»سرمربی تراکتور درباره قهرمانی در لیگ افزود که پیشگو نیستم و درباره آمادگی تیمش گفت که به هماهنگی رسیده‌ایم و تیم عملکرد خوبی دارد. نمی‌توان در ماراتن لیگ، پایان آن را پیش‌بینی کرد. او گفت با توجه به تغییرات زیاد، اوایل فصل هماهنگ نبودیم ولی اکنون همه چیز باب میل ماست و تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم. خمز افزود خیلی از تیم‌ها در ایران پس از اینکه پیش می‌افتند، وقت تلف می‌کنند اما ما هیچ‌گاه این کار را انجام نخواهیم داد و به دنبال فوتبال قانونی هستیم.

بنظر می رسد که پاکو خمز با داشته های خود که همانا مازادهای پرسپولیس و دو مهاجمی که استقلال در این فصل بدنبال آنها بود، توانسته یک تیم خوب بسازد که در زمین آلمینیوم که تیمی سختکوش و تدافعی است، توانسته ۴ گل به شاگردان حسینی بزند که تا چند هفته پیش مدعی صدرنشینی بودند.خمز با اعتمادی که مدیران تراکتور و شخص زنوزی به او کردند، اکنون در حال نتیجه گیری هستند و بنظر اگر تراکتور با همین روال ادامه دهد، این فصل رقیب سختی برای سایر مدعیان قهرمانی خواهد بود.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11234

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها