شکوری: استقلال همیشه مدعی است

پیشکسوت استقلال نظرات خود پس از برد این تیم در هفته اول لیگ را عنوان کرد.

به گزارش دبل استار، هادی شکوری در خصوص دیدار هفته اول استقلال مقابل صنعت نفت گفت: جا دارد در ابتدا این برد را به استقلالی‌ها تبریک بگویم. برداشتن گام اول خیلی مهم است و من خوشحالم این گام بسیار محکم برداشته شد.

وی افزود: امیدوارم استقلال با توجه به شرایطی که در این مدت تجربه کرده، گام‌های بعدی را هم با موفقیت بردارد و بردهای بیشتری کسب کند. ادامه این روند اهمیت بسیاری دارد.

پیشکسوت استقلال درباره تحلیل خود از این نتیجه عنوان کرد: از این برد خیلی نمی‌شود تحلیل کسب کرد. تراکتور هم مقابل سپاهان ۳ گل دریافت کرد اما جزو تیم‌های مدعی لیگ است و قطعا در رقابت قهرمانی حضور خواهد  داشت. مثل چند تیم دیگر. فکر نمی‌کنم این برد مفهوم خاصی داشته باشد و بگوییم پس در تمام بازی‌ها استقال با ۳ گل برنده از زمین خارج می‌شود. به نظرم تیم‌ها از هفته پنجم به بعد  شکل می‌گیرند و آن‌ زمان بهتر می‌شود قضاوت کرد.

شکوری درباره وضعیت خط دفاعی استقلال گفت: عملکرد استقلال در بخش دفاعی نکته خاصی نداشت چون اصلا بر اساس یک بازی نمی‌شود قضاوت کرد اما مهم این است که آبی‌ها گلی دریافت نکردند و این خودش یک نکته بسیار مهم است. همانطور که گفتم در ابتدای لیگ هستیم و نمی‌توانیم قضاوت خاصی داشته باشیم.

وی در خصوص حضور یا عدم حضور استقلال میان مدعیان فتح لیگ گفت: تیم‌هایی چون استقلال پرسپولیس، تراکتور و سپاهان همیشه و در هر شرایطی مدعی هستند زیرا هوادار دارند. این تیم‌ها حتی اگر در بخش مدیریتی و یارگیری ضعیف باشند با انرژی و روحیه هواداران در بازی موفق خواهند شد. به همین دلیل معتقدم استقلال همیشه مدعی است.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9873

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها