تحلیل اولین برد استقلال در لیگ بیست و سوم؛

استقلال بچه کش !

برد استقلال در هفته اول لیگ برتر از چند زاویه قابل بررسی است.

به گزارش دبل استار، جواد نکونام سه فصلی خوزستان مربیگری کرده بود .او به خوبی با جو آشنا بود و این تجربه را در اختیار بازیکنان خود قرار داد .این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار بود .
وقتی بازیکنان به دانش مربی ایمان داشته باشند آنوقت کار برای بازیکنان تسهیل می شود .شما به عینه دیدید انگار نه انگار در این آب هوا ،استقلالی ها چقدر راحت بازی کردند .در نقطه مقابل ویسی روز بدی را سپری کرد او در انتخاب سیستم لاین آپ استقلال غافلگیر شد . در ارنج بجای بازیکن آماده نام قرار داد و بیشتر اینکه معمولا وقتی تیمهای ویسی گل زود هنگام دریافت می کنند ناخواسته تیم رو به بازی احساسی می آورد اینگونه هم فضای بیشتری به حریف می دهد و هم مستعد دریافت گلهای بیشتر می شود .
ویسی فکر می کرد با توجه به حاشیه های پیرامون استقلال ،خواهد توانست از وضعیت استقلال امتیاز کامل بازی را بدست بیاورد .
فهد طالب گلر ملی پوش صنعت طی سیزده بازی ملی گذشته اینچنین تحقیر نشده بود .سه گلی که او دریافت کرد شاید فکرش را هم نمی کرد آرش داخل محوطه ،با ران استپ کند و شلیکی به طرف دروازه داشته باشد که اگر به قفسه سینه بازیکنی برخورد می کرد خطر مرگ داشت .از چپ جلالی کاسیک نگاه کرد میزان کرد به توپ کات داد و سانتر کرد ضربه سری که ارسلان اروپایی زد .فهد فکر نمی کرد حردانی مارادونا شود و ضربه آخر را به نقطه ای بفرستد که گلر یک متر نود دو سانتی یک کف دست کم بیاورد .
این بازیکنان را ساپی داشت اما جواد آنها را رها کرد به پست اصلی برگردند. جواد به بازیکنان خود اعتماد تزریق کرد و آگاه بود در این آب و هوا پرس از جلو یعنی خودکشی تیم ،جواد پرس را به حریف داد تا جانش را بگیرد .
جواد سعی کرد ریتم بازی استقلال را به فوتبال روز دنیا نزدیک کند .تمایل به جناحین و ایجاد فضا در میانه ،که به خوبی جواب داد و بهتر هم می شود
این بازی شبیه بارانی بود که بوی تیم قهرمان مجیدی را می داد . در یک جمله جواد استقلال را بچه کش کرد !

ایرج طالع

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9870

۳ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها