ما قانون را دور می‌زنیم چون پرسپولیسیم!

تیم پرسپولیس از بس قانون را دور زده است و به بقیه امر و نهی کرده است لقب تیم حکومتی برازنده تیم آقایان می باشد.

به گزارش دبل استار،فوتبال ایران هر فصل قانون جدیدی نوشته می شود و تا مدتی این قانون در بین همه تیم‌ها پر از هیاهو و جنجال ایجاد می کند. آخرین قانونی که این فصل فدراسیون فوتبال به تیم های لیگ برتری اعلام کرد، مربوط به قانون سقف بودجه برای تیم‌ها می باشد و تیم‌ها تا یک بودجه خاصی برای هر فصل خود می توانند، هزینه کنند. این قانون بنظر قانون خوبی به شمار می رفت، اما در عمل و اجرای این قانون از ابتدا مشخص بود که فدراسیون فوتبال با مشکلات بسیاری مواجه خواهد شد و با یک چشم به همه تیم‌ها نگاه نخواهد شد.

بعد از اینکه سپاهان با دور زدن قانون مواجه شد و دچار کسر امتیاز و جریمه مالی بسیاری شد، زمزمه هایی مبنی بر تخلف باشگاه پرسپولیس در دور زدن قانون سقف بودجه در مطبوعات پیچید که با تایید مسئولان بلند پایه فدراسیون هم تایید شد.

باشگاه پرسپولیس با عنوان یک هوادار متمول قانون را دور می زده که مدیریت باشگاه و علیرضا بیرانوند دروازه‌بان این تیم نیز در مصاحبه های تلویزیونی به صراحت دور زدن قانون و گرفتن پول از هوادار متمول را تایید کردند.خبیری عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در برنامه تلویزیونی جمعه ۷ مهرماه درباره دور زدن قانون و کمک هوادار متمول سخنان عجیب و متناقضی به زبان آورد که هر کدام دیگری را نقض می کرد.خیبری گفت که کمک کردن هوادار متمول به سایر باشگاه و کسی ربطی ندارد و هوادار به هر بازیکنی که دوست داشته باشد، کمک می کند و انگار همین باشگاه و هوادارانش وقتی صحبت از کمک یک هوادار متمول برای کمک به باشگاه استقلال برای پیوستن بیرانوند بود، حتی پای سخنگوی قوه قضائیه را به میدان نکشیدند و او در کمتر از چند ساعت با یک موضع گیری باعث شد که هواداری که قصد کمک به باشگاه استقلال را داست، کلا حرفهایش را تکذیب کرد. آقای خیبری در جایی از سخنانش می گوید که باشگاه پرسپولیس هنوز ۴تا۵ میلیارد برای گرفتن یک بازیکن جا دارد که اولا بازیکن ۴و۵ میلیاردی خوب در بازار نیست و ثانیا خبیری در سخنانش گفت بخاطر نداشتن بودجه نتوانسته بازیکن خوب خارجی بگیرد و حتی نمی داند که باشگاهش جا برای خرید بازیکن ندارد و کلا صحبت های او به خوبی یکدیگر را نقض می کنند.

در جند سال گذشته باشگاه پرسپولیس به انواع و اقسام مختلف قانون را دور زده و با کمک های مالی تحت عنوان ریختن پول اشتباهی به حساب باشگاه، گرفتن وام در عرض چند ساعت، گرفتن پول ارز دارو،کمک های اسپانسر استقلال، ایرانسل، وزیر ورزش و وام های مختلف که حتی جز ۳ وام گیرنده بزرگ کشور بوده و حتی تهدید وزیر و فدراسیون و ندادن بازیکن به تیم امید و بازگرداندن آنها در عرض چند ساعت و موارد بسیار زیادی دیگر که کمک داوران در بازیها و حضور کمک داور در جشن قهرمانی و اخراج توپ جمع کن در دربی، تنها چند نمونه از کمک هایست که هواداران فوتبال به خوبی به یاد دارند.

مسئولان تیم رقیب در این سال‌ها در حالی دم از مردمی بودن می زنند که همه هواداران فوتبال فهمیده اند که آنها بدون دور زدن قانون و کمک هایی تحت عنوان هوادار متمول و کمک هایی از کمیته داوران، وزرای خاص و سایر نهادهای خاص هیچ کاری نمی توانند، انجام دهند و آنها از بس قانون را دور زده و به بقیه امر و نهی کرده‌اند که لقب تیم حکومتی برازنده تیم آقایان می باشد.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11079

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها