ناکامی‌های دقایق پایانی استقلال خوزستان

به گزارش دبل استار، استقلال خوزستان یکی از تیم های لیگ برتری و از خانواده بزرگ استقلال این فصل را با با باخت شروع کرده است و در این فصل از رقابت ها تنها یک امتیاز را کسب کرده است.

شاگردان سیروس پور موسوی هر چند با میانگین سنی ۲۶ سال از تیم‌های جوان لیگ است اما این اتفاق ث نمی‌شود که شکست‌های دقایق پایانی این تیم نادیده گرفته شود.

استقلال خوزستان در چهار دیدار پایانی خود در دقایق پایانی گل‌های زیادی دریافت کرده است، این تیم در برابر آلومینیوم اراک، تراکتورسازی تبریز، ذوب آهن اصفهان و پیکان این گل‌ها را دریافت کرده است که این اتفاق یک چالش جدی برای کادر فنی این تیم خواهد بود.

بدون شک اگر این اتفاق و این روند برای شاگردان پورموسوی ادامه داشته باشد آنها این فصل را از دست خواهند داد و حتی ممکن است به دسته پایین‌تر سقوط کنند.

خوردن گل در دقایق پایانی می تواند به کلی روحیه تیم و بازیکنان را تحت تاثیر قرار دهد و قسمت اعظم این اتفاق روی دروازه‌بان و خط دفاعی خواهد بود و آن ها بدون شک مقصران اصلی گل خوردن هستند.

کادر فنی این تیم اگر می‌خواهد از این مشکلات جلوگیری کند و روند گل خوردن در دقایق پایانی را متوقف کند باید در بحث روحی روانی روحی خط دفاعی و دروازه‌بانان خود کار کند تا بتواند این مشکل را مرتفع کند.

باید دید پورموسوی برای این مشکل تیم استقلال خوزستان چه اندیشه‌ای به کار خواهد گرفت تا بتواند تیم خود را از نوار شکست دور کند و تیمش را به سمت برد سوق دهد.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11237

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها