پاشازاده: مشکلات استقلال تکراری شده است

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید شرایط بحرانی برای این تیم تبدیل به یک عادت شده است.

به گزارش دبل استار، مهدی پاشازاده درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال در آستانه شروع بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: شرایط برای باشگاه استقلال عادی نیست و مشکلات همچنان وجود دارند. با این وضعیت ناآشنا نیستیم و به غیر از یکی دو فصل همیشه به لحاظ بدنی عقب بوده‌ایم و به لحاظ یارگیری و مسائل مالی مشکلات زیادی داشته‌ایم.

وی افزود: چند دیدگاه وجود دارد؛ نخست کار سخت کادر فنی که چطور بخواهد مسائل را پیش ببرد و دوم به مرور زمان مشکلات کمتر شود و تیم بتواند در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیرد. تا اینجای کار مشکلات مالی و بدهی‌ها فشار زیادی به باشگاه وارد کرده و شرایط تا الان ایده‌آل نبوده است.  مسئله بعدی، انتظارات هواداران است. اتفاقات فقط برای یک سال، دو سال یا سه سال نبوده و به غیر از یک دو فصل، تقریبا ۱۰ سال است هواداران با این شرایط روبرو هستند. حق مسلم هوادار است که تیمش خوب بسته شود، ستاره بگیرد یا مربی و مدیرعامل خوبی داشته باشد. متأسفانه در ۱۰ سال اخیر اتفاقات درست و حسابی برای استقلال نیفتاده است.

پاشازاده در رابطه با ادعای عجیب عارف غلامی مبنی بر داشتن پیشنهاد خارجی و اینکه در صورت درخواست استقلال قراردادش با آن تیم باطل می‌شود، به تسنیم گفت: اینها مسائل ریزی هستند که باید داخل باشگاه حل شود و به بیرون درز پیدا نکند. باشگاه باید شفاف‌سازی کند و بگوید به این دلیل نتوانستیم با این بازیکن قرارداد امضا کنیم. حریفان ما در کشورهای آسیایی دنبال چه کارهایی هستند، ما دنبال چه موضوعاتی هستیم. اینجا باشگاه استقلال است و هیچ نامی را بالاتر از این باشگاه نمی‌بینم.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9785

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها