وقتی حتی در کسر امتیاز هم برای پرسپولیس ارفاق شد

پیشکسوت استقلال در خصوص کسر یک امتیاز از پرسپولیس گفت: قانون را زیرپا گذاشتند چون نورچشمی و سوگلی هستند، همه هوایشان را دارند!

به گزارش دبل استار،در پی تشکیل پرونده برای پرسپولیس در خصوص تخلفات نقل و انتقالاتی، پس از چند هفته در نهایت حکم مورد نظر برای این باشگاه صادر شد تا یک امتیاز از آن کسر شده و به پرداخت ده میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شود.

پرونده پرسپولیس با سپاهان در بحث تخلفات مشابه بود اما اینکه یک امتیاز از این تیم کسر شده را مشکل مالیات گئورگی کولسیانی اعلام کردند.

اگر چه از پرسپولیس امتیازی کسر شد اما اینگونه به نظر می‌رسد که در این مورد هم به این تیم ارفاق شده، چرا که کسر امتیاز از سپاهان این بود که به تعداد بازی‌های مقابل دیگر تیم‌ها محاسبه شده است.

پس از این جریان و حکمی که برای پرسپولیس صادر شد محمد نوری پیشکسوت استقلال در مصاحبه‌ای عنوان کرد که”بهتر است پرسپولیس را از جدول بیرون بیاورند و یک جام جدا بدهند!” این صحبت نوری در حالی بود که پیش از پنج بازی فصل جدید را پرسپولیس از اشتباهات داوری به سودی رسیده است.

در ادامه، پیشکسوت استقلال افزود”قانون را زیرپا گذاشتند اما شاید چون نورچشمی و سوگلی هستند، همه هوایشان را دارند! باید تمام امتیازات را از این تیم بگیرند. با کسر یک امتیاز می‌خواهند سر مردم را گرم کنند.” این صحبت‌ها تنها به محمد نوری ختم نشده و حتی دیگر تیم‌ها نیز به این قضیه معترض بودند.

چیزی که می‌توان منطقی در خصوص پرسپولیس مطرح کرد این است که تصمیمات داوری و یا برخی اعمال دیگر مرتبط با این تیم، جانبدارانه بوده و هست و این باعث شده ابهام و بدبینی نسبت پرسپولیس هر بار پررنگ‌تر از گذشته شود. به عبارتی اگر قرار با توجه و تمرکز کامل بر یک تیم است چرا یک لیگ ١۶ تیم دارد؟

لیگی که هر فصل این دست اتفاقات در آن مشکوک تر از قبل رخ می‌دهد چند صباح دیگر نه تنها در خارج، که در داخل کشور نیز دنبال کننده‌ای نخواهد داشت.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11467

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها