راز جلسه آشتی‌کنان خطیر و نکونام از زبان دبیر

راز جلسه آشتی‌کنان خطیر و نکونام از زبان دبیررئیس فدراسیون کشتی می‌گوید که چون خودش عاشق فوتبال بوده، به‌خاطر هواداران برای آشتی خطیر و نکونام پادرمیانی کرده است.

به گزارش دبل استار، پس از اختلافات میان علی خطیر و جواد نکونام، یکی از نفراتی که برای حل مشکلات میان دو طرف پادرمیانی کرد، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، بود که جلسه‌ای را برای آشتی کنان سرمربی و مدیرعامل استقلال برگزار کرد.

پس از آن جلسه، به نظر می‌رسد که هر دو طرف با کنار گذاشتن اختلافات و کدورت‌ها، همکاری و تعامل بهتر و بیشتری نسبت به قبل دارند و باید گفت که مراسم آشتی کنان علیرضا دبیر تا به اینجا، موفقیت آمیز بوده است.

رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز مهمان برنامه ورزش و مردم بود و در پاسخ به سوال پیمان یوسفی درخصوص علت برگزار این مراسم، پاسخ جالبی داد.

دبیر ابتدا از علاقه‌اش به فوتبال در زمان کودکی صحبت کرد و گفت: زمانی که پرسپولیس و استقلال بازی می‌کردند، ما در کوچه‌مان تا یک هفته دعوا داشتیم. دعوای واقعی که با چوب و چوب‌کشی همراه بود. بچه بودیم و علاقه زیادی به این دو تیم داشتیم.

او با بیان اینکه خودش را جای هواداران استقلال گذاشته و برای این آشتی کنان پادرمیانی کرده، گفت: من گذشته خودم را دیدم که این کار را انجام دادم. چون می‌دانستم کف خیابان ممکن است اتفاقات دوران بچگی ما تکرار شود.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: تصمیمی توسط مقامات بالا گرفته می‌شود، ولی اثرش را روی هوادار می‌گذارد. برای من، آن هواداران مهم هستند. من با هر دوی آنها (مدیرعامل و سرمربی) رفاقت دارم. نکونام‌ها یک قبیله در شاه عبدالعظیم هستند. جواد یک پسر خوب و زحمتکش است. علی خطیر نیز مدیر خوبی است.

دبیر ادامه داد: قبل از خطیر نیز سیدحجت کریمی که دوست من است، مدیرعامل استقلال بود. کارهای من برای افراد خاصی انجام نمی‌شود، اینگونه نیست که بگوییم اگر فلانی باشد به او کمک می‌کنیم و اگر شخص دیگری باشد، به او کمک نخواهیم کرد.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان گفت: باید کاری را انجام دهیم که اول خدا و بعد مردم راضی باشند. جلسه‌ای را گذاشتیم که خدا را شکر نتیجه داد. ان‌شاءالله که پرسپولیس نیز بتواند نتایج خوبی کسب کند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11639

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها