قرمزها بدون محدودیت

دیدار معوقه ی شاگردان گل محمدی انجام شد و در انتهای این بازی سرمربی قرمز ها اعلام کرد که دو بازیکن این تیم سرباز هستند و دیگر نمی‌توانند در این تیم بازی کنند.

به گزارش دبل استار، مدت هاست که قرمزها از قانون فرار می کنند و هرگز به هیچ قانونی پایبند نبودند آنها تمام محدودیت‌ها را دور می‌زنند و بدون هیچ ترسی هر کاری را که می‌خواهند انجام می‌دهند.

این برای اولین بار نیست که بازیکنی که سرباز تلقی می‌شود مدت‌ها در این تیم بازی می‌کند و هیچ ارگان و نهادی به آنها تذکر نمی‌دهد بازیکنان زیادی در این تیم بازی کردند که سرباز تلقی می‌شدند اما محدودیتی برای این تیم نبود هرگونه که می‌خواهند رفتار می‌کنند.

اگر بخواهیم به بازیکنانی که سرباز بودن اما به هر شکل ممکن در این تیم بازی کردن اشاره کنیم می‌توانیم به وحید امیری، مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند و دیگر نفرات این تیم اشاره کنیم مشخص نیست که چرا هیچ کدام از آنها با مشکلی مواجه نمی‌شوند.

اما سرانجام سرمربی این تیم در کنفرانس خبری بعد از بازی با نساجی اعلام کرد که دو بازیکن این تیم سرباز هستند و در نیم فصل دوم نمی‌توانند این تیم را همراهی کنند.

سوال این است که چطور ممکن است بازیکنی که سرباز بوده است یک نیم فصل را بدون هیچ مشکلی در بیشتر بازی ها در میدان باشد و هیچکس به آن توجه نکند و حالا خود سرمربی تیم سرخ ها خودش اعلام کند بازیکنش سرباز است.

تیم قرمزپوش به نظر می رسد از هیچ محدودیتی برخوردار نیست و هر کاری را که می خواهد انجام می دهد و است محدودیت ها فقط برای استقلال است درست مانند قانون من درآوردی سقف قرارداد که تنها به استقلال ضرر زد و خیلی از بازیکنان را از از تیم گرفت.

نویسنده خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13275

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها