استقلال ۳ – هوادار ۲/ کامبک تماشایی علیه طوفان ناگهانی

استقلال در هفته ششم لیگ برتر فوتبال در حالی که با دو گل حریف خود عقب بود، توانست به بازی برگردد و با کامبکی شیرین در مقابل تماشاگران خود تیم هوادار را شکست دهد.

به گزارش دبل استار،دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و هوادار از ساعت ۱۸ امروز جمعه ۲۸ مهرماه در هفته ششم لیگ برتر فوتبال با میزبانی ورزشگاه آزادی در تهران برگزار شد.

این دیدار در پایان با برتری ۳ بر ۲ شاگردان نکونام در تیم هوادار به پایان رسید.

صائب محبی (۶) برای هوادار، ایمان سلیمی (۱۷) گل به خودی به سود هوادار و کوین یامگا (۲۳) از روی نقطه پنالتی، مهرداد محمدی (۶۱ و ۸۴) گلزنان این دیدار بودند.

داور: بیژن حیدری کمک داور: یدیعقوب حجتی، محمد عطایی

کارت زرد: جعفر سلمانی و مهدی مهدی پور از استقلال / قائم اسلامی خواه، مهدی عبدی و مرتضی نوری از هوادار

دست خالی نکونام در حمله و ۳ دفاع برای جبران مافات

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، کوین یامگا (۷۱- صالح حردانی)، مهرداد محمدی، سعید مهری (۵۴- مهدی مهدی‌پور)، زبیر نیک نفس (۸۶ امید حامدی فر)، جعفر سلمانی (۵۴- ابوالفصل جلالی)، آرش رضاوند و آرمان رمضانی (۷۱- ارسلان مطهری) در ترکیب اولیه تیمش قرار داد.

این در حالی است که هنوز قرارداد چند بازیکن استقلال مخصوصاً گوستاوو بلانگو به ثبت نرسیده است تا بتوانند به آبی پوشان پایتخت کمک کنند.

در این دیدار محمود فکری که خود تجربه حضور روی نیمکت استقلال را دارد در تیم هوادار با علیرضا حقیقی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، صائب محبی، مرتضی منصوری، محمد عباسی، ایوب کلانتری (۳۴- داریوش شجاعیان)، قائم اسلامی خواه، امین قاسمی‌نژاد، امیرحسین پورمحمد، عبدالکریم اسلامی بازی را آغاز کرد.

آغاز طوفانی شاگردان فکری و غافلگیری استقلالی‌ها در نیمه اول

بعد از یک دقیقه سکوت به احترام شهدای غزه، دو تیم بازی را خوب آغاز کردند و از همان ابتدای مسابقه نشان دادند که برای شکست به میدان نیامده‌اند. در ادامه هم دو تیم موقعیت‌های خوبی را یجاد کردند تا به راهی به دروازه هم پیدا کنند. بازیکنان استقلال در میانه‌های زمین بازی مرتکب خطا شدند که همین مسئله کمک کرد تا شاگردان محمود فکری از این فرصت استفاده لازم را ببرند و در دقیقه ۶ بازی از دفع ناقص سیدحسین حسینی استفاده کرده و گل اول خود را به ثمر برساندند.

در ادامه این بازیکنان استقلال بودند که حمله را در دستور کار قرار دادند تا بتوانند به گل تساوی برسند اما مدافعان تیم فوتبال هوادار این اجازه را به آنها ندادند تا همچنان دروازه هوادار بسته بماند. در دقیقه ۱۰ بازیکنان استقلال از سمت راست روی دروازه هوادار فشار آوردند اما باز هم توپ از دست رفت تا نتیجه بازی یک بر صفر باقی بماند.

در ادامه شاگردان هوادار از تعلل بازیکنان استقلال استفاده لازم را کردند و با یک پاس کاری دقیق به دروازه آبی‌های پایتخت نزدیک شدند و روی ارسال توپ به سمت دروازه، ایمان سلیمی مدافع استقلال به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا هوادار با ۲ گل از استقلال پیش بیفتد.

شاگردان نکونام که میزبان بودند مقابل هواداران خود ۲ گل از حریف عقب افتاده بودند و باید جبران مافات می‌کردند. همین موضوع آنها را وادار به حمله کرد تا در دقیقه ۲۲ با نفوذ مهرداد محمد در محوطه جریمه هوادار، پور محمد مدافع این تیم به روی این بازیکن خطا کرد تا یک پنالتی به سود آبی‌های پایتخت اعلام شود. این پنالتی را «کوین یامگا» در دقیقه ۲۳ برای استقلال تبدیل به گل کرد تا نتیجه کار ۲ بر یک شود.

در ادامه بازیکنان استقلال که تلاش می‌کردند گل تساوی را به ثمر برسانند صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که ضربه دیدنی مهرداد محمدی را علیرضا حقیقی با یک واکنش زیبا جواب داد تا توپ راهی کرنر شود.

در دقیقه ۳۳ آرمان رمضانی بازیکن استقلال دروازه هوادار را باز کرد ولی داور اعتقاد داشت این گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده و به همین دلیل آن را مردود اعلام کرد.

مهرداد محمدی ناجی استقلال در نیمه دوم

در نیمه دوم دو تیم بازی را با احتیاط آغاز کردند اما در ادامه این استقلالی‌ها بودند که با حملات پی در پی به سمت دروازه تیم فوتبال هوادار قصد داشتند گل تساوی را به ثمر برسانند اما دفاع هوادار این اجازه را نداد تا شاگردان نکونام به گل برسند.

در ادامه در دقیقه ۵۲ شوت فنی و دیدنی داریوش شجاعیان را سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال با واکنشی دیدنی و عالی، راهی کرنر کرد.

ابوالفضل جلالی در دقیقه ۵۸ شوت خطرناکی را روانه دروازه هوادار کرد که با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۱ فرصت پرتاب اوت برای استقلالی‌ها فراهم شد که آرمان رمضانی با ضربه سر، فرصت خوبی را برای مهرداد محمدی ایجاد کرد تا این بازیکن با یک شوت در داخل محوطه جریمه هوادار، گل دوم و تساوی را برای استقلال به ثمر برساند.

روند بازی با توجه به تعویض‌های سرمربی استقلال به سود این تیم در جریان بود تا جایی که در دقیقه ۸۱ ضربه سر ارسالان مطهری روی ارسال مهدی‌پور به شکلی خطرناک از کنار دروازه هوادار به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۴ مهرداد محمدی بازیکن تیم فوتبال استقلال با نفوذ در قلب دفاعی تیم هوادار با یک شوت دیدنی و مهارنشدنی دروازه هوادار را باز کرد تا گل سوم استقلال به ثمر برسد تا شاگردان نکونام از حریف خود پیش بیافتند.

بر این دیدار ۶ دقیقه وقت اضافه گرفته شد اما در این مدت اتفاق خاصی نیفتاد و بازی در نهایت با برتری ۳ بر ۲ استقلال به پایان رسید.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11644

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها