پیش بازی؛

آخرین ایستگاه نیم‌فصل، تقابل با پیکانِ عنایتی

آخرین دیدار استقلال در نیم فصل اول مقابل پیکان عنایتی است.

به گزارش دبل استار، در هفته پانزدهم و آخرین دیدار استقلال در نیم‌فصل نخست لیگ ٢٣، آبی‌ها به مصاف پیکان تهران می‌روند و پس از اتمام بازی‌های این هفته، به دلیل برگزاری جام ملت‌های آسیا لیگ به مدت سی روز تعطیل خواهد شد.

استقلال

تیم استقلال در هفته چهاردهم مقابل گل‌گهر به تساوی یک بر یک دست یافت تا فاصله آن با سپاهان کمتر شود. پس از رای کمیته استیناف و برگشت چهار امتیاز به حساب سپاهان، یاران مورایس با سه امتیاز اختلاف به صدر جدول رفتند که با شکست روز گذشته برابر گل‌گهر این اختلاف امتیازی ثابت ماند.
از همین روی جواد نکونام به خوبی می‌داند که برای کم کردن این فاصله و هم امتیاز شدن با سپاهان باید پیکان را در آزادی شکست داده تا با خیالی آسوده‌تر نیم‌فصل را به پایان برساند و فاصله خود را با پرسپولیس افزایش دهد.
استقلالِ جواد نکونام هرچند که از داشتن مهره‌های سطح بالا بهره‌مند نیست اما با تفکرات این مربی نتایج خوبی را به دست آورده و تنها یک بار بازی را واگذار کرده که آن هم مقابل سپاهان بوده است.

پیکان

به جز استقلال خوزستان، پیکان دیگر تیمی است که تنها یک برد در آمار خود تا به اینجای فصل دارد. تیمی که روی نیمکت دچار تغییراتی شد و علی‌رغم اینکه فصل را با رسول خطیبی آغاز کرد اما در ادامه رضا عنایتی هدایت آن را بر عهده گرفت.
نکته‌ای که در خصوص پیکان عنایتی وجود دارد این است که هر چند در میان جوانترین تیم‌های لیگ قرار دارد اما خط دفاعی آن آمار نسبتا خوبی ثبت کرده است.

همانقدر که در خط دفاعی عملکرد قابل قبولی دارد اما در بحث گلزنی ضعیف است و علی‌رغم حملات و موقعیت‌هایی که نصیبش می‌شود در تمام‌کنندگی ضعیف است.

حال باید دید دو بازیکن و کاپیتان سابق استقلال اما در قامت سرمربی، در تقابل بایکدیگر چه اتفاقاتی را رقم خواهند زد.

نویسنده خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13273

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها