آشیانه عقاب های مهاجر

آرشا شکوری، فرزند هادی شکوری، مدافع استقلال با عملکرد درخشانش در جام جهانی نوجوانان می درخشد، از آکادمی استقلال برآمده است.

به گزارش دبل استار،از استقلال همواره به عنوان آشیانه عقاب ها یاد شده است. از ناصر حجازی، تا سید حسین حسینی همگی از این تیم بر بام فوتبال ایران ایستاده اند.

آکادمی استقلال نیز در این سالهای اخیر در تربیت و پرورش دروازه بان، موفق عمل کرده است. به طوری اسامی ای چون حسین پورحمیدی و سینا سعیدی فر از آکادمی این تیم به پیراهن تیم های ملی بزرگسالان و جوانان، رسیدند.

این روزها اما یک نام بیش از سایرین شنیده می شود. نامی آشنا به واسطه پدر؛ پدری که خود نیز افتخار پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامه دارد.

آرشا شکوری، فرزند هادی شکوری، مدافع سال‌های گذشته استقلال، که این روزها با عملکرد درخشانش در جام جهانی نوجوانان می درخشد، از آکادمی استقلال برآمده است.

آرشای هفده ساله، با جدایی از آکادمی استقلال، حالا زیر نظر محمود فکری، سرمربی و بازیکن سالهای گذشته استقلال در تیم هوادار، به فعالیت خود ادامه می دهد.

این نکته که همواره دروازه بانان تیم های ملی از آکادمی استقلال به تیم ملی رسیده اند، علاوه بر اینکه مایه خوشحالی و افتخار باشگاه استقلال خواهد بود، نیازمند برنامه ریزی بلند مدت و به کارگیری این افراد بعضا با استعداد، در تیم بزرگسالان استقلال است.

در همه جای دنیا هم بازیکنان آکادمی با کسب تجربه، راهی تیم اصلی می شوند تا علاوه بر خود بازیکن، تیم هم از حضور بازیکن پرورش یافته، بهره مند شود.

اما متاسفانه چند سالی است که به دلیل مدیریت غلط، بازیکنان آکادمی استقلال به جای بازی برای این تیم، راهی سایر تیم ها می شوند و اتفاقا هم می درخشند و در این بین تنها کسی که بزرگترین ضرر را متحمل می شود، تیم استقلال است.

چرا که هر سال و در فصول نقل و انتقالاتی، به دنبال جذب بازیکن از سایر تیم هاست؛ در حالی که یکی از نشانه‌های حرفه ای بودن، داشتن آکادمی فعال، قوی و اضافه شدن بازیکنان پرورش یافته به تیم اصلی است.

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12232

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها