جنگ برادر کُشی

آبی های تهرانی و خوزستانی در هفته چهارم لیگ برتر مقابل هم قرار می‌گیرند.

به گزارش دبل استار، استقلال در این هفته باید به مصاف هم نام اهوازی خود برود که شاید روی کاغذ کار ساده ای در پیش داشته باشد اما در مستطیل سبز قضیه بر عکس می‌شود.

این در حالی است که عملکرد استقلال در مقابل تیم سپاهان مدعی و پرمهره توانست هواداران این تیم را امیدوار کند اما اگر نگاهی به اسکواد خالی جواد نکونام کنیم به یقین خواهیم رسید که استقلال کار سختی در پیش خواهد داشت.

هر چند در لیگ ایران تفاوت سطح تیم ها زیاد نیست و همیشه اتفاقات سرنوشت یک بازی را رقم می زند. اما استقلال جواد نکونام این فصل واقعا خالی از ستاره هست نه این که بازیکنان فعلی ضعیف باشند بلکه استقلال در بعضی پست ها با فقدان بازیکن مواجه است که دست های کادرفنی را برای اجرای برنامه و پلن های متفاوت بسته است.

اما در آن سو استقلال خوزستان هر چند تازه به لیگ برتر صعود کرد اما نمی شود آن را دست کم گرفت چون سیروس پور موسوی تیمی از بازیکنان پخته و آب دیده تا جوان و با انگیزه را تشکیل داده است.ناگفته نماند آبی پوشان اهوازی چند سال پیش بزرگترین شگفتی تاریخ لیگ را رقم زدند و با بازیکنان ناشناخته در اولین سال حضورشان در لیگ برتر توانستند قهرمانی را در بین تیم های پر ستاره و مدعی استقلال ،پرسپولیس و سپاهان از آن خود کنند.

اگر تصورمان بر این است که کار راحتی داریم قطعاً سخت در اشتباهیم و احتمال دارد، تاوان سختی در انتظارمان باشد.

استقلالی که با جابجایی بازیکنان می تواند ترکیب تیمش را کامل کند و با مصدومیت یک بازیکن مثل سهرابیان ترکیب کل تیم دگرگون می شود در لیگ فرسایشی سخت است با مدعیان رقابت کند.

پس هواداران استقلال به جای تزریق آرامش و حمایت نباید بر بازیکنان فشار ناخواسته ای وارد کنند و توقع های نابجایی داشته باشند. که دودش در آخر فصل در چشم همه استقلالی ها خواهد رفت.

منبع خبر : صابر مهدویان

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10223

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها