حامدی فر به دنبال درخشش در ترکیب استقلال

امید حامدی‌فر با وجود حرف و حدیث‌های موجود درباره قراردادش در تمرینات استقلال با انگیزه زیاد حاضر شده است

به گزارش دبل استار، امید حامدی‌فر یکی از بازیکنان خبرساز استقلال در فصل جاری بوده است؛ این بازیکن آینده دار بعد از آنکه در روز آخر نقل و انتقالات از لیست بزرگسال استقلال کنار گذاشته شد تا جا برای جذب بازیکن خارجی باز شود، با هیچ تیمی قرارداد نبست.

او بعد از مدتی به رقابت های آسیایی هانگژو رفت و در همان زمان استقلالی ها متوجه شدند که نمی‌توانند به جز گوستاوو بلانکو بازیکن خارجی دیگری را به خدمت بگیرند. از این رو جواد نکونام رای به بازگشت امید حامدی‌فر داد و این در شرایطی بود که سقف بودجه استقلال پر شده بود.

در این حال و هوا حامدی‌فر برای آنکه بتواند فوتبال بازی کند و در ترکیب استقلال باشد، حاضر شد قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان با استقلال را امضا کرده و همین قرارداد در سازمان لیگ ثبت شود.

مدیران استقلال به حامدی فر وعده دادند که با کاهش قرارداد برخی بازیکنان و خالی شدن بودجه مبلغ قرارداد او را افزایش می‌دهند اما هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است.

از این رو بعد از ایرادهایی که به قراردادهای برخی بازیکنان استقلال گرفته شده، این بازیکن فعلا بی‌توجه به مسائل پیش آمده در تمرینات تیمش حاضر است و تلاش می‌کند تا از نظر فنی در سطح بالایی قرار داشته باشد.

حامدی‌فر که در هفته های گذشته به عنوان یار تعویضی برای استقلال بازی کرده و مورد اعتماد جواد نکونام است، حالا با روحیه خوب کارش را دنبال می‌کند و امیدوار است با درخشش در ترکیب استقلال بتواند روزهای بهتری را برای خود رقم بزند و آینده خوبی را بسازد

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12037

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها