مرادمند لایق‌ترین مدافع برای تیم ملی

عملکرد خوب مدافع استقلال او را شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی کرده است.

به گزارش دبل استار، شاید اگر بخواهیم برای تیم ملی مدافعی در نظر بگیریم بدون شک اولین نفر برای این پست حساس کسی جز مرادمند نخواهد بود بازیکنی که بدون شک از لایق ترین بازیکنان برای تیم ملی است.

مدافع با انگیزه و خوب این روز های استقلال موفق شده است در این تیم به بازیکن ثابت ترکیب نکونام تبدیل شود و با عملکرد درخشان خود جواب اعتماد سرمربی تیم را داده است.

بازیکنی با این همه آمار و عملکرد اما در ترکیب سرمربی تیم ملی جایی نداشت تا همگان انگشت به دهان بمانند و مشخص شود که تنها خوب بودن ملاک دعوت به تیم ملی نیست و عوامل دیگری نیز در این عمر دخیل است.

اگر نگاهی به عملکرد دو مدافع دعوت شده به تیم ملی کنیم متوجه می شویم که آن ها عملکردی به مراتب پایین تر از مرادمند داشته اند اما باز هم در ترکیب تیم ملی جای گرفته اند.

مرادمند در این فصل در پنج دیدار برای استقلال به میدان رفته است و موفق شده است یک گل را نیز برای تیمش به ثمر برساند و در هر دیدار جز بازیکنان تاثیر گذار استقلال بوده است.

باید دید در تیم ملی بر حسب چه معیاری بازیکن دعوت می شود و چه عواملی می تواند باعث شود بازیکنی یا عملکرد بهتر به تیم ملی دعوت نشود و در مقابل بازیکنانی که عملکرد ضعیفی داشته اند لباس مقدس تیم ملی را بر تن کنند.

بدون شک مرادمند به حق خود در تیم ملی خواهد رسید و سرانجام لباس تیم ملی را بر تن خواهد کرد اما این که چه کسی جوابگوی انتخاب های سلیقه ای به تیم است خود جای سوال دارد و برای همگان به معادله‌ای بدون پاسخ بدل شده است

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11410

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها