ایران سکوی موفقیت دست راست فرگوسن؛

ناکامی کی‌روش بعد از تیم ملی ایران

کی روش بعد از سرمربیگری در تیم ملی ایران در هیچ تیمی نتوانست موفق باشد.

به گزارش دبل استار، یکی از موفق‌ترین سرمربی های تاریخ فوتبال ایران که توانست دو بار رسیدن به جام جهانی را برای ایران به ارمغان بیاورد کی روش سرمربی با تجربه و کهنه کار پرتقالی بود.

کی روش که تا قبل از پیوستن و تیم ملی ایران به عنوان کمک سرمربی در تیم‌های مهمی فعالیت کرده بود برای اولین بار به تنهایی هدایت یک تیم در رده ملی را بر عهده گرفت و توانست نشان دهد که می ‌تواند دانش‌های خود را به خوبی ایفا کند.

او در تیم های رئال مادرید، پرتغال، ایران، کلمبیا، مصر و قطر فعالیت داشته است او مهم ترین دستاورد خود را در تیم ملی ایران بدست آورده بود و هرگز در تیم های دیگر افتخارات سابق را کسب نکرد و از ایران به عنوان سکوی پرتاب استفاده کرده است.

اگر بخواهیم به دوران قبل از حضور این سرمربی مطرح در تیم ملی ایران کاری نداشته باشیم او بعد از حضور در کنار یوز ها بسیار ناکام بوده است.

کلمبیا، مصر و قطر تیم های هستند که کی‌روش بعد از ایران در آن ها سرمربی گری کرده است اما هیچگاه موفقیت های دوران حضور در ایران را نداشته است.

کی روش در این سه تیم در مجموع ۵۰ بازی روی نیمکت حضور داشته است اما هرگز موفق به تکرار دوران درخشان خود در ایران نشده است، کی روش در قطر دوازده بازی روی نیمکت این تیم بوده است اما تنها ۴ برد را برای این تیم بدست آورده و حالا به نظر می رسد در آستانه اخراج از این تیم قرار گرفته است.

آخرین خبرها در مورد سرمربی سابق تیم ملی از این قرار است که مسئولان فدراسیون قطر به این وی اخطار داده اند و ممکن است حتی تا آستانه اخراج نیز پیش برود بسیاری از روزنامه های قطری و خبرنگاران این کشور به او بسیار انتقاد کرده اند.

به نظر می رسد کی روش پرتغالی بعد از تیم ملی ایران هرگز روی موفقیت را ندیده است و بعد از این هم نمی تواند مانند قبل موفق شود باید دید چه اتفاقی برای او در قطر رخ خواهد داد.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12688

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها