نگاهی بر مهمترین کامبک‌های لیگ برتری استقلال

آبی های تهرانی چند بازگشت نتیجه فراموش نشدنی در تاریخ لیگ برتر ثبت کرده‌اند.

به گزارش دبل استار، استقلال به عنوان یکی از پرهوادارتردین و پرافتخارترین تیم‌های باشگاهی در ایران و آسیا همواره مورد توجه فوتبال دوستان می باشد و هواداران این باشگاه و در هر شرایطی توقع برد دارند که ما در اینجا به بهترین کامبک های استقلال در لیگ برتر می پردازیم.

لیگ اول برابر فولاد
استقلال در لیگ اول و در هفته هشتم ابتدا با گل مهدی پور در دقیقه ۱۹ بازی از فولاد در خوزستان عقب افتاد که توانست با دو گل نوازی در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی و ۵۳ علیرضا اکبرپور حریف خود را شکست داد تا اولین کامبک فصل را رقم بزند.

لیگ سوم مقابل فجر سپاسی
استقلال در لیگ سوم در هفته ۲۲ در تهران با گلهای دقیقه ۱ سیاوش اکبرپور و ۱۵علیزاده عقب افتاده بود با ۳ گل سیدعباسی۴۲، اکبری ۴۸ و فراز فاطمی در دقیقه ۷۸ حریف خود را با ۳ گل شکست داد تا بازی با گل باخته را با ۳ گل جبران کند و به صدر جدول برسد.

لیگ سوم مقابل پگاه گیلان
استقلال در لیگ سوم در هفته ۲۶ با گل دقیقه ۱۰ عشوری زاد در آزادی عقب افتاد اما دقیقه ۱۵ عنایتی بازی را مساوی کرد اما پگاه دقیقه ۲۹ با گل سلامی بخش پیش افتاد اما در دقیقه ۵۸ با گل منصوریان بازی را مساوی کرد و در دقیقه ۹۶ با پنالتی نوازی بازی ۲بر۱ باخته را به پیروزی ۳بر۲ تبدیل کرد.

لیگ چهارم مقابل پرسپولیس
استقلال در لیگ چهارم هم با قلعه‌نویی ادامه داد و در هفته ۲۱ که هفته ششم دور برگشت بود برابر پرسپولیس قرار گرفت.این بازی که در ۷ اسفند ۱۳۸۳ برگزار شد ابتدا استقلال با گل دقیقه ۶۸ عنایتی پیش افتاد و سپس پرسپولیس با گلهای دقیقه ۷۵و۷۷ شیث و انتظاری ۲بر۱ عقب افتاد. استقلال اما در دقیقه ۸۳ با گل فکری به نتیجه مساوی رسید و در حالی که هواداران در حال ترک استادیوم بودند با گل دقیقه ۹۳ پیروز قربانی با نتیجه ۳بر۲ به بهترین کامبک های خود در لیگ برتر رسید.

لیگ چهارم برابر ابومسلم
استقلال در هفته ۲۲ به مشهد رفته بود تا بعد از برد دربی باز هم بتواند حریف خود را شکست دهد اما شاگردان قلعه‌نویی در دقایق ۳۶ و ۵۲ با دو گل جباری ۲بر۰ از ابومسلم عقب افتاد اما استقلال در آن سال‌ها تا دقایق آخر امیدوار به بازیهای خود ادامه می داد.استقلال که تا دقیقه ۸۵ عقب بود در دقیقه ۸۵ و ۸۶ با گلهای عنایتی و بائو بازی را مساوی کرد اما این پایان کار نبود و علیرضا اکبرپور در دقیقه ۹۳ گل برتری استقلال را به ثمر رساند تا استقلال در ۸ دقیقه ۳ گل بزند و بازی دو برصفر باخته را به پیروزی ۳بر۲ تبدیل کند.

لیگ چهارم برابر برق شیراز
استقلال در هفته ۲۵ لیگ چهارم در ورزشگاه آزادی برابر برق شیراز قرار گرفت که ابتدا با دو گل امیری ۵۸ و آقا محمدی ۶۰ عقب افتاد اما باز هم در دقایق پایانی موتور تیم قلعه‌نویی روشن شد و در دقایق ۸۰و۸۴ دو گل توسط عنایتی بزند و در دقیقه ۹۳ هم با گل سیاوش اکبرپور زوج عنایتی گل سوم زد تا برای چندمین بار کامبک بزند و بازی با ۲ گل باخته را به پیروزی با ۳گل بدل کند.

لیگ شانزدهم برابر پرسپولیس
استقلال در فصل شانزدهم لیگ برتر را با سرمربیگری علیرضا منصوریان شروع کرد که ابتدای فصل نتایج خوبی نگرفت اما هر چه از بازیها گذشت تیم منصوریان به هارمونی خوبی رسید که در هر بازی ۳ گل به حریفان می زد و تا هفته ۲۲ که به تیم قدرتمند پرسپولیس با برانکو رسید. سروش رفیعی در دقیقه ۵ دروازه استقلال را باز کرد اما استقلال در دقیقه ۱۸ با شوت فرشید اسماعیلی بازی را مساوی کرد و دقیقه ۲۰ با ضربه سر علی قربانی بازی را ۲بر۱ کرد و در حالی که نیمه اول رو به پایان بود با گل دقیقه ۴۴ کاوه رضایی استقلال بازی را ۳بر۱ کرد و به رختکن رفت.جلال حسینی دقیقه ۹۳ یک گل زد که هر چند خطا بود اما داور پذیرفت و با اخراج رحمتی و جایگزینی سیدمجید حسینی یک روز خاطره انگیز برای هواداران استقلال در روز ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ شد.

لیگ شانزدهم برابر سپاهان
استقلال در هفته آخر لیگ شانزدهم برابر سپاهان قرار گرفت که برای نایب قهرمانی به برد احتیاج داشت. استقلال ابتدا در دقیقه ۴۱ از سپاهان عقب افتاد اما با گل دقیقه ۵۹ انصاری بازی را مساوی کرد و در حالی که بازی به دقایق آخر رسیده بود با شوت دقیقه ۸۷ فرشید باقری بازی را ۲بر۱ برد

لیگ ۲۲ برابر گل گهر
استقلال در لیگ ۲۲ در ورزشگاه آزادی با گل دقیقه ۲۴ سهرابیان از گل گهر عقب افتاد که گلهای دقیقه ۹۱ رضا میرزایی و ۱۰۰ یامگا از روی نقطه پنالتی توانست حریف قدرتمند خود را ببرد.

لیگ ۲۳ برابر هوادار
استقلال در هفته ۶ لیگ در دقیقه ۵و ۱۷ با دو گل از هوادار عقب افتاد اما با گلهای دقیقه ۲۳ یامگا و دو گل میلاد محمدی هوادار را برد تا بازی ۲بر۰ باخته را با ۳ گل ببرد تا در اولین بازی با حضور تماشاگران خود به یک پیروزی شیرین برسد.

محسن بهره دار

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11772

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها