ویژه برنامه همیشگی رقیب بعد از صدرنشینی استقلال

صدرنشینی استقلال با حاشیه سازی هایی که از سوی رقیب صورت می‌گیرد ارتباط مستقیم دارد.

به گزارش دبل استار، فوتبال ایران یک قانون نانوشته عجیب دارد که هیچ تیمی از نظر بعضی روزنامه نگاران و مجریان رنگی طرفدار یک تیم خاص به جز تیم آنها نباید در صدر جدول رده‌بندی قرار داشته باشد.
در این چند فصل هر وقت تیم رقیب دچار مشکلات فنی و حاشیه ای گردیده است و استقلال در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته است، عوامل خبری تیم رقیب و اتاق فکرهای آن‌ها دست به کار می شوند و بدنبال پیدا کردن دلیلی برای متهم کردن استقلال و ایجاد حاشیه برای تیم استقلال می باشند.
در فصل ۲۱ که استقلال در صدر جدول رده‌بندی قرار داشت و به هیچ تیمی باج نمی داد و فرهاد مجیدی هم در مصاحبه‌ های خود اعلام می کرد که هر کاری بکنند به آنها نمی بازد، آنها وقتی از نظر فنی نتوانستند هیچ کاری کنند و حتی دو مدافع ثابت استقلال یعنی مرادمند و یزدانی را به خدمت سربازی فرستادند، بدنبال دلیل دیگری رفتند و استقلال و فرهاد را به داشتن رابطه با جادوگر متهم کردند که باعث خنده هواداران و فوتبال فهمان واقعی شد.
سال پیش که استقلال ویرانگر ساپی به هیچ تیمی رحم نمی کرد و آنها با برنامه ریزی قبلی و کشاندن مدیریت و هیئت مدیره باشگاه به هر برنامه تلویزیونی به بازی قربان زاده باختند و تیم را وارد حاشیه کردند و از صدر پایین کشیدند.
این فصل ابتدا به جواد نکونام و تیمش زیاد امید نداشتند و وقتی استقلال همه را می برد و به صدر رسیدند، گروه ایجاد حاشیه وارد شور و مشورت شدند و با کمک فردی که در درون باشگاه بود برگه هایی منتشر کردند که باشگاه استقلال، مدیریت و هیئت مدیره اش را به جعل سند متهم کردند و خیلی زود طبق معمول شبکه‌های تلویزیونی و سایت ها ورزشی آنها، شروع به ایجاد حاشیه برای استقلال کردند، اما خیلی زود دست آن‌ها رو شد و وقتی چیزی که بر روی آن ساعت ها برنامه ریزی کرده بودند، نتیجه نداد و باشگاه استقلال با انتشار سندی که صحت کارهایش را نشان می داد، برنامه دشمنان را نقش بر آب کرد.
تیم رقیب جوری باشگاه استقلال و مدیرتش را به جعل سند متهم می کند که انگار فراموش کرده‌اند که مهدی طارمی همین چند سال پیش در گفتگویی با برنامه ۹۰ تلویزیون علنا اقرار کرد که با هماهنگی با مدیریت جعل سند کردیم و اعلام کردیم که قرارداد جوری تاریخ بزنیم که باشگاه متهم نشود و ما با هماهنگی همدیگر به همه دروغ گفتیم.
آن زمان هیچ رسانه ای به این دروغی که علنی خود بازیکن اقرار کرد نپرداختند و مسئولان وزارت هم نگذاشتند که استقلال از باشگاه رقیب شکایت کند و گرنه آن‌ها به دسته پایین تر سقوط می کردند.
هواداران فوتبال ایران و بخصوص باشگاه استقلال دیگر فهمیده‌اند که اگر استقلال صدرنشین بشود و تیم آقایان دچار حاشیه شود برای زدن استقلال و وارد کردن آن‌ها به حاشیه دست به هر کاری می زنند و نکته مهم این است که دیگر هواداران استقلال گول این بازیها را نمی خورند.

نویسنده خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13180

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها