راه سخت پیش روی استقلال

تیم فوتبال استقلال کار سختی برای حفظ صدرنشینی در پنج هفته آینده خواهد داشت.

به گزارش دبل استار، صدرنشینی استقلال تا پیش از فیفادی اخیر سبب شد تا هواداران استقلال از همین حالا در ذهن خود تاج پادشاهی لیگ برتر را بر روی سر جواد نکونام تصور کنند، اما با این حال با تمام شدن تعطیلات بین المللی فیفا، کار برای استقلال مقداری سخت‌تر خواهد شد؛ چرا که استقلال اگر چه تا اینجای فصل با ۷ پیروزی برابر تیم‌هایی چون صنعت نفت آبادان، ملوان، استقلال خوزستان، مس رفسنجان، هوادار، آلومینیوم اراک و تراکتور، یک تساوی مقابل شمس آذر و یک شکست برابر سپاهان اصفهان صدرنشین لیگ است و نکونام به خوبی از وضعیت هفته‌های آینده آگاه خواهد بود.

آبی پوشان پس از پایان فیفادی، در چهارمین روز از آذر ماه قرار است میزبان ذوب آهنی باشند که تا کنون در خارج از خانه شکست نخورده و محمد ربیعی برای پیروزی مقابل استقلال انگیزه‌های زیادی دارد.

پس از آن، استقلال در تاریخ ۱۸ آذر خود را برای بازی با فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی آماده می‌کند و شاید در نگاه اول فولاد این فصل را ناامیدتر بدانیم اما هم نماینده خوزستان راه و رسم بردن استقلال را بلد است و هم نکونام از شرایط بازی مقابل تیم سابقش آگاه است.

۵ روز بعد استقلال به نبرد تیمی خواهد رفت که در مدت‌ اخیر تنها شکست‎ خود در ورزشگاه آزادی را برابر این تیم تجربه کرده است؛ پرسپولیس. آن هم در شرایطی که اوضاع از لحاظ روانی برای هر دو تیم چندان مناسب ارزیابی نمی‌شود و قطعا جواد نکونام و یحیی گل‌محمدی، قبل از نوشته شدن این مطلب هم خود را برای یک شطرنج ۹۰ دقیقه‌ای جذاب و سنگین آماده خواهند کرد.

استقلال بعد از این بازی در فاصله ده روز باید با نساجی و گل گهر تقابل کند؛ دو تیمی که از انگیزه بالایی برای بازی با استقلال برخوردارند تا از همین حالا استقلالی‌ها خود را برای آذری پرتلاطم آماده کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12362

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها