سرمربی کروات در خیال بازگشت به فوتبال باشگاهی ایران

دو باشگاه لیگ برتر ایران بدون مذاکره با سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال با شایعه حضور او روبرو شدند!

به گزارش دبل استار، بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر ایران پس از گذشت چهار هفته به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی ایران برای بازی با بلغارستان و آنگولا وارد تعطیلات شهریور ماهی خود شد تا تیم‌ها نقاط ضعف و قوت خود را پوشش دهند.

در این بین باشگاه فولاد خوزستان پس از اخراج علیرضا منصوریان تصمیم گرفت با مربی بدنساز به مصاف پرسپولیس برود که این دیدار نیز با شکست دو بر صفر فولادی‌ها همراه بود تا چهارمین باخت متوالی مقابل اسم این تیم ثبت شود.

همین امر باعث ایجاد شایعاتی درباره بازگشت دراگان اسکوچیچ به فوتبال کشور شد. او که پس از سرمربیگری تیم ملی ایران از سوی مهدی تاج برکنار و هدایت تیم زیر ۲۱ سال کرواسی را بر عهده گرفت نتایج ضعیفی در زادگاهش داشت تا از آنجا هم برکنار شود.

با این حال اسکوچیچ به واسطه نتایج قابل قبول با تیم ملی ایران و چند باشگاه ایرانی پیشنهاد روی میز هیأت مدیره فولاد شد اما مبلغ قابل توجه او برای پیوستن به فولاد باعث شد تا مذاکره مستقیمی هم صورت نگیرد تا اسکوچیچ خیلی زود از جمع گزینه‌های این باشگاه خارج شود.

با این حال اطرافیان مدیر برنامه ایرانی اسکوچیچ بیکار نشدند و سعی کردند اسم او را در رسانه‌ها نگه دارند تا این بار شایعه حضور او در تراکتور تبریز مطرح شود. این در حالی است که مدیران باشگاه تراکتور هیچ علاقه‌ای به او ندارند و پای مذاکره با واسطه‌هایش هم ننشستد. از سوی دیگر پاکو خمز مورد حمایت ارکان مدیریتی باشگاه و هواداران تراکتور قرار دارد تا پرونده تغییر کادر فنی تراکتور هم خیلی زود بسته شود.

حالا اینکه سرمربی کروات پس از تجربه ناموفق در کرواسی فکر بازگشت به فوتبال باشگاهی ایران است در نوع خود جالب توجه است اما به نظر می‌رسد واسطه‌های او خیلی زودتر از موعد مقرر نسبت به حضور دوباره‌اش در فوتبال ایران برنامه‌ریزی کرده‌اند که فعلا تیر آنها به سنگ خورده است.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10413

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها