نکونام و گل‌محمدی روی تیم‌های خودشان تمرکز کنند

بازیکن پیشین استقلال تاکید کرد که استقلال می‌توانست به ۳ امتیاز بازی با شمس‌آذر دست پیدا کند زیرا این تیم بازیکنان با تجربه خوبی دارد.

به گزارش دبل استار، منصور رشیدی، پیشکسوت استقلال درباره تساوی این تیم مقابل شمس آذر قزوین اظهار کرد: تیم شمس آذر بازی بسیار خوبی را انجام داد و مقابل استقلال ضد فوتبال بازی نکرد. آن‌ها چند برد پشت سر هم به‌دست آورده بودند و حتی فولاد را هم برده بودند. استقلال در این بازی چند موقعیت گلزنی داشت که استفاده نکرد و به نظرم تساوی عادلانه بود.

او درباره عملکرد حسینی در این دیدار ادامه داد: حسین حسینی را در این بازی خوب دیدم. توپ‌های داخل ۱۸ قدم را به خوبی جمع کرد و روی گل‌های خورده هم مقصر نبود زیرا مدافعان باید توپ‌های کوتاه را دفع کنند که متاسفانه این کار را نکردند. این بازی به پایان رسید و بازیکنان باید به فکر بازی‌های بعدی باشند.

رشیدی در پاسخ به این سوال که داوری آیا در بازی تاثیرگذار بود یا خیر؟ تصریح کرد: بازی یک مقدار پر افت و خیز بود ولی فکر می‌کنم عملکرد داوری بد نبود.

بازیکن پیشین استقلال درباره این که از دست دادن این ۲ امتیاز چقدر به ضرر آبی‌پوشان خواهد بود بیان کرد: استقلال می‌توانست به ۳ امتیاز این بازی دست پیدا کند زیرا این تیم بازیکنان با تجربه خوبی دارد. در لیگ امسال پیروز شدن کار راحتی نیست و دیدید که نفت ۱۰ نفره مقابل پرسپولیس چه فوتبال قشنگی را ارائه کرد و حتی ملوان برابر سپاهان در اصفهان به پیروزی رسید. مطمئن هستم استقلال در ادامه بهتر خواهد شد.

رشیدی درباره درگیری‌های لفظی نکونام و گل‌محمدی توضیح داد: هر دو باید ادب را رعایت کنند و هرکسی راجع به تیم خودش صحبت کند. احترام دو طرف باید حفظ شود زیرا هردو سرمربی تیم‌های بزرگی هستند. بهتر است هرچه زودتر این مسائل به پایان برسد و هردو مربی روی تیم‌های خودشان تمرکز کنند.

او درباره تعطیلی دوباره لیگ به خاطر تیم ملی گفت: متاسفانه باز همان آش و همان کاسه است. تیم‌ها تا می‌خواهند راه بیفتند لیگ تعطیل می‌شود و دوباره باید بروند بدنسازی کرده و دنبال بازی دوستانه باشند. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که لیگ کم‌تر تعطیل شود.

منبع خبر : به نقل از ایسنا

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11988

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها